ποια-ελληνική-αλυσίδα-καφέ-πέτυχε-μεγ-795651
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 30.11.2020 | 11:59

Ποια ελληνική αλυσίδα καφέ πέτυχε μεγάλη αύξηση πωλήσεων μέσα στην πανδημία

Μπορεί το σύνολο της αγοράς και πιο ειδικά του κλάδου εστίασης και των καφέ να συνεχίζει να δέχεται ισχυρές πιέσεις λόγω των δύο lockdowns, αλλά η αλυσίδα Coffee Island πέτυχε, σε επίπεδο οκταμήνου, ανάπτυξη 12% των πωλήσεων της.

Σύμφωνα με το capital.gr, η πορεία αυτή συνδέεται κυρίως με την αύξηση του δικτύου των καταστημάτων της και την αλλαγή του μοντέλου της αφού πλέον πωλεί μέσω του δικτύου της και ευρεία γκάμα σνάκ (σάντουιτς, κρουασάν, σαλάτες, κ.λπ.).

Παρ’ όλα αυτά η διοίκηση της επισημαίνει πως ο κυριότερος κίνδυνος που έχει να αντιμετωπίσει, είναι οι οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας, που μπορεί να οδηγήσουν στην αύξηση της ανεργίας και στην πτώση της κατανάλωσης.

Για τον λόγο αυτό άλλωστε διαπραγματεύθηκε με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα την έκδοση δύο ομολογιακών δανείων ποσού 2 εκατ. ευρώ έκαστο, με σκοπό την πλήρη κάλυψη με την απαραίτητη ρευστότητα, κάθε πιθανού κινδύνου από τις όποιες εξελίξεις, την δραστική και ουσιαστική μείωση του κόστους χρηματοδότησής της και τέλος την πλήρη διασφάλιση των απαραίτητων αποθεμάτων πρώτων υλών για την απρόσκοπτη λειτουργία της.

Πέρυσι η εταιρεία επέκτεινε το δίκτυο των καταστημάτων που τροφοδοτεί με 20 νέα καταστήματα (Ελλάδα και εξωτερικό), αποτέλεσμα στο τέλος της χρήσης ο συνολικός αριθμός άγγιξε τα 428 τα οποία βρίσκονται σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, και Καναδά. Τον Ιούλιο του 2019 ξεκίνησε η συνεργασία της με την αγορά της Κίνας, μέσω Master Franchisee, ενώ τον Νοέμβριο του 2019 άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο Dubai μέσω Franchise.