παρουσίαση-θεσσαλίας-ως-ολοκληρωμέν-288961
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 20.02.2012 | 07:05

Παρουσίαση Θεσσαλίας ως ολοκληρωμένου τουριστικού προορισμού στη Μόσχα

Με κύριο χαρακτηριστικό τη συνέργεια των φορέων ιδιωτικού τομέα (ξενοδόχοι, ένωση ξενοδόχων, τουριστικοί επιχειρηματίες, επιμελητήριο), η Περιφέρεια Θεσσαλίας, μέσα από ένα κάλεσμα συνέργειας για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, πραγματοποιεί την παρουσίαση της Θεσσαλίας ως ολοκληρωμένο τουριστικό προορισμό, σε ανοιχτή εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη Μόσχα στις 21 Φεβρουαρίου.

Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, επιλέγοντας στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις μαζί με φορείς της Θεσσαλίας, καταβάλλει προσπάθεια για το «άνοιγμα» στη ρώσικη αγορά τουρισμού, σε μια προσπάθεια προβολής των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας με τελικό στόχο το άνοιγμα του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου για πτήσεις από Ρωσία το 2013. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στα δεδομένα της Περιφέρειας Θεσσαλίας επιχειρείται στοχευόμενη αποστολή για την παρουσία του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας επιχειρηματιών και φορέων.

Την προσπάθεια υποστηρίζει και συντονίζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας, ενώ συμμετέχουν, ο Τουριστικός Οργανισμός Solvex, το γραφείο του ΕΟΤ Μόσχας, οι Ενώσεις Ξενοδόχων Μαγνησίας, το Επιμελητήριο Μαγνησίας, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος Περιφερειακό/τμήμα Μαγνησίας, ο Δήμος Βόλου και 17 τουριστικές επιχειρήσεις (11 από Μαγνησία,2  από Λάρισα,1 από Τρίκαλα,3 από Καρδίτσα) και το τουριστικό γραφείο Les Hirondelles.

Ο Τουριστικός Οργανισμός της Ρωσίας Solvex έχει αναλάβει την οργάνωση της εκδήλωσης, και εκτός από τους προσκεκλημένους συνεργάτες της (πάνω από 60 τουριστικά γραφεία), θα παρευρεθούν ρώσοι δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι τουριστικών εντύπων και internet portal , ενώ θα παρευρίσκονται φορείς των επαγγελματιών και του τουρισμού, ξενοδόχοι και πολλοί επιχειρηματίες.

Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί με σύγχρονες τεχνολογικές μεθόδους, με τεχνικά χαριστικά streaming, Google maps σε ειδική ιστοσελίδα, flash animation, time lapse,3d animation με στόχο την θεματική προσέγγιση τουριστικών high light προορισμών όπως Μετέωρα, Όλυμπος, Λίμνη Πλαστήρα, Πήλιο, Σποράδες (Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο) κ.α. Οι συμμετέχοντες φορείς και επιχειρήσεις θα έχουν ειδική παρουσίαση με banner και με ειδικό διαφημιστικό υλικό στα ρωσικά.