Νέο «brand name» για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Η παρουσίαση του νέου τουριστικού σήματος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονικής αλλά και η ολοκληρωμένη τουριστική ταυτότητα της πόλης παρουσιάστηκε από τον πρόεδρο του Οργανισμού και δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, τον αναπληρωτή πρόεδρο και αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και τον αντιπρόεδρο του Οργανισμού και πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Τέλη Θωμόπουλο.

Το νέο σήμα αποτελείται από μια καρδιά με πολύχρωμες ψηφίδες σε αποχρώσεις κόκκινου, μπλε και κίτρινου και το μήνυμα «Many stories, one heart,». Στόχος του είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας, η αύξηση της επισκεψιμότητας και η άνθηση της τοπικής οικονομίας της Θεσσαλονίκης μέσα από τον τουρισμό. Η δημιουργία του νέου σήματος έγινε από την κοινοπραξία των εταιρειών Colibri και Brand Εxcel.

Κατά την τοποθέτησή το,υ ο πρόεδρος του Οργανισμού Γ. Μπουτάρης τόνισε την ανάγκη που υπάρχει να δημιουργηθεί η νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης για την καλύτερη τουριστική προβολή της περιοχής μας στο εξωτερικό και αναφέρθηκε στην ανάγκη να προβάλλεται η σύγχρονη εικόνα της Θεσσαλονίκης σε συνδυασμό με όλα τα ιστορικά της στοιχεία.

Ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης ανέφερε ότι η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που προχωράει στη δημιουργία τουριστικού σήματος και τόνισε την ανάγκη όλα τα μέσα ενημέρωσης και οι φορείς της πόλης και στους δεκατέσσερις δήμους της αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης να το αγκαλιάσουν, να το υιοθετήσουν και να το χρησιμοποιούν σε όλες τις εξωστρεφείς δράσεις τους με στόχο να γίνει γνωστό σε όλο τον κόσμο και να καθιερωθεί ως το τουριστικό σήμα της Θεσσαλονίκης.

Ο αντιπρόεδρος του Οργανισμού παρουσίασε τα πρώτα στοιχεία από τις εκθέσεις Τουρκίας και Ισραήλ, όπου παραβρέθηκε και τόνισε το γεγονός ότι τα μηνύματα από τις δύο χώρες είναι θετικά για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο και πως η καθιέρωση του νέου σήματος θα βοηθήσει στις δράσεις του Οργανισμού.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ


Αφήστε μια απάντηση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]