Νέα εποχή για τη Σκλαβενίτης – Η κίνηση που θα φέρει ανατροπές στην αγορά

Η μεγάλη αλλαγή έγινε! Η εταιρεία Σκλαβενίτης μπήκε στο online. Το e-shop της αλυσίδας οποίας αποτελεί πραγματικότητα εδώ και λίγες ώρες.

Ήδη στον διαδικτυακό τόπο του Caremarket αναφέρεται πως αυτό το e-shop «δίνει τη θέση του στο eMarket Σκλαβενίτης” και ενημερώνει όσους πελάτες του είναι ήδη εγγεγγραμμένοι ότι δεν θα χρειαστεί να δημιουργήσουν νέο λογαριασμό.

Το «καλάθι” του eMarket Σκλαβενίτης διαθέτει 25 κατηγορίες με περισσότερα από 8.700 προϊόντα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), τα οποία θα ενταχθούν στις συλλογές του e-shop το προσεχές διάστημα.

Η είσοδος στο εγχώριο online grocery της Σκλαβενίτης, που τζιράρει 3,28 δισ. ευρώ (στοιχεία 2019), διαθέτει 497 φυσικά καταστήματα, 6 κέντρα διανομής, εξυπηρετεί καθημερινά 500.000 πελάτες και απασχολεί 30.000 εργαζομένους, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά η οποία, αν και βρίσκεται ακόμη σε νηπιακή φάση, σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!