καταγγελία-για-alpha-bank-έτσι-ταλαιπωρεί-του-392536
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 31.10.2022 | 17:40

Καταγγελία για Alpha Bank: Έτσι ταλαιπωρεί τους πελάτες της

Μία σοβαρή καταγγελία για την Alpha Bank έλαβε και δημοσιεύει η aftodioikisi.gr. Συγκεκριμένα, όπως τονίζει ο αναγνώστης μας όταν επιχείρησε να λάβει κάποια χρήματα από κληρονομιά, η ταλαιπωρία του αποδείχθηκε άνευ προηγουμένου. Αρχικά από το υποκατάστημα της Λεωφόρου Παπάγου (Ζωγράφου) η διευθύντρια κ. Παπαδάτου τον ενημέρωσε ότι καθώς δεν έχει λογαριασμό στην τράπεζα θα πρέπει να προσκομίσει σειρά εγγράφων, σε νέο ραντεβού, το οποίο το γρηγορότερο που θα μπορούσε να προγραμματιστεί ήταν σε 10 ημέρες!!!!

«Μου έκανε εντύπωση αυτό το σε ‘δέκα ημέρες’, αλλά, καθότι καλοπροαίρετος, δεν αντέδρασα. Έτσι μάζεψα τα απαιτούμενα έγγραφα και πέντε ημέρες πριν το ραντεβού τα έστειλα στο email της κ. Παπαδάτου, ζητώντας να μου πει αν ήταν όλα σωστά και αν χρειαζόταν κάτι πρόσθετο. Δυστυχώς, δεν πήρα ποτέ απάντηση».

Και ο αναγνώστης μας συνεχίζει: «Ήταν η δεύτερη δυσάρεστη έκπληξη, αλλά τα… καλύτερα με περίμεναν την ημέρα του ραντεβού στην τράπεζα. Πήγα την περασμένη Δευτέρα 24/10 στις 11 πμ, όπως ήταν προγραμματισμένο αλλά ανέμενα τουλάχιστον 40 λεπτά μπροστά στην, ελεγχόμενης (λόγω κορωνοϊού, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση) ροής, είσοδο. Το εντυπωσιακό ήταν ότι μέσα από την τράπεζα βγήκαν σε αυτό το διάστημα οκτώ άτομα αλλά δεν μπήκε κανένας, με αποτέλεσμα η ουρά όλο και να μεγαλώνει και οι διαμαρτυρίες να αυξάνονται. Σκέφτηκα ότι, μπορεί ο κορωνοΐος μπορεί να κολλάει περισσότερο 11 με 12 και λιγότερο 10 με 11 το πρωί και γι’ αυτό επιχείρησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το υποκατάστημα, ώστε να μου εξηγήσουν τι ακριβώς συμβαίνει. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι ποτέ δεν απάντησαν».

Όμως οι δυσάρεστες εκπλήξεις δεν τελείωσαν εκεί. «Εκτός του ότι η διευθύντρια κ. Παπαδάτου ποτέ δεν εξήγησε για ποιο λόγο βγήκαν οκτώ άτομα και δεν μπήκε κανένας αποκαλύφθηκε ότι ένα από τα έγγραφα που είχα στείλει δεν ήταν το σωστό. Τη ρώτησα για ποιο λόγο δεν μου απάντησε στο email, ώστε να με ενημερώσει αλλά πάλι απάντηση δεν πήρα,

Τότε, αναγκάστηκα μαζί με άλλους πελάτες της τράπεζας που μετά από αναμονή ακόμη και μιας ώρας, είχαν καταφέρει να μπουν μέσα στο υποκατάστημα να αντιδράσω έντονα. «Γιατί μας ταλαιπωρείτε;», ήταν η επωδός όλων μας. Αλλά πάλι απάντηση δεν πήραμε.

Ή μάλλον πήραμε: Κάτι μεταξύ ειρωνείας και ενόχλησης.

Δηλαδή, όπως το λέει ο θυμόσφος λαός: Και κερατάδες και δαρμένοι», καταλήγει ο αναγνώστης.