η-κρίση-δεν-αγγίζει-την-on-line-διαφήμιση-257014
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 24.05.2013 | 19:34

Η κρίση δεν αγγίζει την on line διαφήμιση

Παρά το ευρύτερο αρνητικό κλίμα στην Ευρώπη, η αγορά της online διαφήμισης σημείωσε αύξηση 11,5% την περυσινή χρονιά και έφτασε έτσι τα 24,3 δισεκατομμύρια ευρώ, δείχνει έρευνα του Interactive Advertising Bureau, μιας οργάνωσης που εκπροσωπεί τις εταιρείες του κλάδου.

Η κατηγορία Search παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2011, κατά 15,5% και ανήλθε έτσι στα 11,9 δισ. ευρώ σε όλη την Ευρώπη, ακόμα και σε ώριμες αγορές.

Αύξηση 9,1% καταγράφεται στην κατηγορία Display, της οποίας η συνολική αξία υπολογίζεται στα 7,8 δισ. Στην κατηγορία αυτή, η αύξηση προήλθε κυρίως από τις διαφημίσεις βίντεο καθώς και τις διαφημίσεις για φορητές συσκευές.

Ενισχυμένες δείχνουν και οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγγελιών, με την αγορά να ανέρχεται στα 4,5 δισ. για το 2012.