hotel-brain-προσφέρει-νέα-υπηρεσία-με-μισθώσει-86246
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 13.10.2016 | 12:54

Hotel Brain: Προσφέρει νέα υπηρεσία με μισθώσεις ξενοδοχειακών μονάδων

«Τα ξενοδοχεία πρέπει να μένουν ανοικτά και να δίνουν τη μάχη για τη βελτίωση της συνολικής αλλά και της οικονομικής τους εικόνας». Αυτό επισήμανε με νόημα ο πρόεδρος και ιδρυτής της Hotel Brain, Πάνος Παλαιολόγος, αναφερόμενος στα κόκκινα δάνεια που αφορούν τουριστικές μονάδες και σε ενδεχόμενες αποσύρσεις από την αγορά μιλώντας σε συνάντηση με δημοσιογράφους. Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι δεν πρέπει να είναι «κανένα κλειστό», αλλά «η λύση είναι να κάνεις τα ξενοδοχεία να έχουν καλύτερα λειτουργικά αποτελέσματα».

Ο ίδιος έχοντας από νεαρή ηλικία μακρά εμπειρία στη διοίκηση τουριστικών μονάδων προχώρησε το 2000 στη δημιουργία της διεθνώς διακεκριμένης εταιρίας Hotel Brain, που προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες και ολιστική διαχείριση σε ξενοδοχειακές μονάδες. Βλέποντας τη δυναμική του τουρισμού αλλά και το γεγονός ότι πολλές μικρομεσαίες μονάδες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον ανταγωνισμό θέλησε να εφαρμόσει καινοτόμες πρακτικές στην προώθηση, πωλήσεις και διοίκηση μονάδων, όλων των κατηγοριών, που διαφορετικά θα αντιμετώπιζαν δυσκολίες.

Μέλος του δικτύου Endeavor Global από το 2013 για το καινοτόμο εφαρμοσμένο επιχειρηματικό της μοντέλο, η Hotel Brain προχώρησε στη σύσταση της νέας θυγατρικής εταιρείας Hotel Brain Capital πριν από λίγους μήνες, ως συνέχεια της πολύχρονης και επιτυχημένης εξειδίκευσής της στον τομέα.  Σε συνεργασία με το επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe, η Ηotel Brain, η Hotel Brain Capital, προσφέρει ένα νέο μοντέλο διαχείρισής ξενοδοχειακών μονάδων, το management by guarantee, ιδανικό για όλους τους ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων, οι οποίοι προσδοκούν στην βιωσιμότητα και απόδοση της επιχείρησής τους χωρίς προαπαιτούμενη πλέον την προσωπική εμπλοκή τους με αυτή.

Στόχος της Ηotel Brain Capital είναι η δημιουργία – μέσω win-win μορφής μισθώσεων – χαρτοφυλακίου υφιστάμενων τουριστικών καταλυμμάτων, τα οποία μέσω της επένδυσης κεφαλαίων με τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη, καθώς και με την αναβάθμιση και την επανατοτοποθέτησή τους στην αγορά, θα αυξήσουν τελικά την αναγνωρισιμότητα και εμπορική αξία τους. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο βρίσκεται και ένας τρόπος συνεννόησης με τράπεζες καθώς το μίσθωμα που καταβάλλει η Hotel Brain μπορεί να κατευθύνεται για την αυτόματη κάλυψη δανειακών αναγκών.

Νέα ξενοδοχεία προς διαχείριση

Η Hotel Brain Capital διαθέτει, ήδη, στο δυναμικό της 16 ξενοδοχειακά καταλύματα ανά την Ελλάδα (από την Κρήτη και την Άνδρο, μέχρι την Ηπειρωτική Ελλάδα και τους Παξούς). Το 2017 ο αριθμός αυτός προβλέπεται να αυξηθεί στα 25, με στόχο διετίας τις 60 ξενοδοχειακές μονάδες.

«Όλα τα ξενοδοχεία της Hotel Brain Capital απολαμβάνουν την μακρόχρονη εμπειρία, την τεχνογνωσία και το σύνολο των υπηρεσιών της HotelΒrain, της κορυφαίας εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων, με το διαρκώς αυξανόμενο πελατολόγιο στην Ελλάδα, την Τουρκία, το Λίβανο, την Κύπρο, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο, την Αυστρία και πρόσφατα την Ιταλία» αναφέρεται σχετικά σε ανακοίνωση.

Η Hotel Brain έχει πλέον επεκτείνει τις δραστηριότητες της στο Λίβανο (αρχές του 2012), στην Τουρκία (αρχές του 2013), στην Κύπρο (καλοκαίρι 2014), στην Σερβία και το Μαυροβούνιο (Οκτώβριος 2015), στην Αυστρία (Νοέμβριος 2015), καθώς και στην Ιταλία (2016). Στόχος, όπως αναφέρθηκε από τον κ. Παλαιολόγο, είναι να μεταφέρει την τεχνογνωσία της στα ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής κάθε χώρας, προσφέροντας, μέσω Ιδιωτικών Συμφωνητικών Διαχείρισης, μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών, όπως:

– Μελέτες Σκοπιμότητας & Βιωσιμότητας -Μελέτες Ανάπτυξης

– Υπηρεσίες Pre-opening

– Πλήρη Λειτουργία και Διαχείριση του ξενοδοχείου σε καθημερινή βάση. Mε την πολύχρονη εμπειρία, τους άρτια καταρτισμένους συνεργάτες τους καθώς και την προσωπική καθημερινή τους εμπλοκή στη λειτουργία του ξενοδοχείου η HotelBrain στο εξωτερικό επιτυγχάνει:

– Tη μεγιστοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

– Tα υψηλότερα πρότυπα της φιλοξενίας και του ποιοτικού service.

– Tην αναγνωρισιμότητα και τη φήμη του ξενοδοχείου σε παγκόσμιο επίπεδο.

– Tην ένταξη της ξενοδοχειακής μονάδας σε ένα ισχυρό όμιλο όπως, για παράδειγμα, αυτός των SLH, των Leading Hotels of the World και των Relais & Chateaux.