γιατί-γίνεται-ανάκληση-καρέκλας-από-τ-203968
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 29.08.2014 | 17:56

Γιατί γίνεται ανάκληση καρέκλας από τα CARREFOUR;

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία Μαρινόπουλος ΑΕ, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, ανακαλεί προληπτικά το προϊόν ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ WICKER CARREFOUR, GD 16564 Η εταιρεία ενημερώνει όλους τους καταναλωτές,  που έχουν αγοράσει το εν λόγω προϊόν, το οποίο διακινείται στην Ελλάδα από την επιχείρηση «Μαρινόπουλος Α.Ε.», με γραμμοκώδικα (bar code): 3608144281988, ότι προχωρά σε οικειοθελή ανάκληση των προϊόντων αυτών, επειδή λόγω κατασκευαστικής αστοχίας μπορεί να υπάρχει παραμόρφωση στη δομή του προϊόντος και κατ’ επέκταση να προκληθεί πτώση του χρήστη.  Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κανένα συμβάν στην Ελλάδα, που να σχετίζεται με το ανωτέρω προϊόν. Παρακαλούνται όλοι οι καταναλωτές, που αγόρασαν το προϊόν αυτό, να μην το χρησιμοποιήσουν και να το επιστρέψουν στο κατάστημα που το έχουν αγοράσει, προκειμένου να τους επιστραφεί ποσό ίσο με την αξία της αγοράς του προϊόντος. Αντίστοιχα, καλούνται οι καταναλωτές να ενημερώσουν τα άτομα στα οποία έχουν ενδεχομένως δωρίσει το συγκεκριμένο προϊόν ότι μπορούν να το επιστρέψουν χωρίς την απόδειξη αγοράς. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας Μαρινόπουλος Α.Ε. στο τηλέφωνο 801 802 5000 (ώρες λειτουργίας από 08.00πμ έως 22:00μμ).