Ανατροπή στην αγορά- «Επιστροφή» Carrefour με αυτοποιημένα σούπερ μάρκετ

Η γαλλική εταιρεία σούπερ-μάρκετ Carrefour μπαίνει ξανά δυναμικά στο «παιχνίδι» μετά την κίνηση να πουλήσει τις δραστηριότητες της στην Ταϊβάν, που αποτιμώνται στα 1,6 δισ. ευρώ.

Επόμενο βήμα; Το πρώτο σούπερ μάρκετ της εταιρείας που είναι 100% αυτοματοποιημένο και λειτουργεί μόνο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, που αρχικά,  άξοιξε στο Ντουμπάι.

Το κατάστημα δεν διαθέτει ταμεία, ενώ επιτρέπει στους πελάτες του να κάνουν τα ψώνια τους πληρώνοντας μέσω του app, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν τη σειρά τους στο ταμείο.

Το Carrefour City+, όπως ονομάζεται, βρίσκεται στο Mall of the Emirates, διαθέτει περισσότερα από 1.300 προϊόντα και είναι το πρώτο κατάστημα αυτού του είδους που ανοίγει η Carrefour στον κόσμο.

Όπως αναφέρει το Gulfbusiness, στους χώρους του υπάρχουν 97 κάμερες για την αναγνώριση των προϊόντων, τη βελτίωση της καταγραφής των εμπορευμάτων, αλλά και για τον έλεγχο των κινήσεων κάθε πελάτη.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι κάμερες δεν διαθέτουν τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων ή βιομετρικών στοιχείων, αλλά εντοπίζουν τις κινήσεις των πελατών μέσω της σωματικής δομής τους, με σκοπό να εντοπίζουν πότε παίρνουν προϊόντα από τα ράφια (ή τα αφήνουν πίσω) και έτσι να ενημερώνεται το ψηφιακό τους καλάθι.

Όταν ο πελάτης ολοκληρώνει τα ψώνια του, το καλάθι του χρεώνεται αυτόματα στην κάρτα που έχει ο ίδιος καταχωρήσει και η ψηφιακή απόδειξη στέλνεται μέσω του app.

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι τα βίντεο που καταγράφουν οι κάμερες του καταστήματος χρησιμοποιούνται μόνο από το προσωπικό που έχει πρόσβαση σε αυτά και μόνο στην περίπτωση που υπάρχει κάποια διαμαρτυρία από πελάτη.

Τι συνέβη στην Ελλάδα

Θυμίζουμε ότι η Carrefour είχε έντονη παρουσία στην Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια. Το τέλος εποχής για το σήμα «Carrefour» στην Ελλάδα ήρθε το 2017, καθώς όλες οι σχετικές επιγραφές που υπήρχαν στα καταστήματα του δικτύου της «Μαρινόπουλος» επιτρεπόταν να είναι ανηρτημένες, βάσει της συμφωνίας που έχει γίνει με τον γαλλικό όμιλο. Επειτα από 17 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά το σήμα του γαλλικού ομίλου, τελείωσε, ενώ ταυτόχρονα ο όμιλος Σκλαβενίτη απέκτησε το δίκτυο της «Μαρινόπουλος» . Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Carrefour είχε εισέλθει στην ελληνική αγορά το 2000 και είχε συστήσει κοινή εταιρεία με τον όμιλο Μαρινόπουλου. Το 2012 ο γαλλικός όμιλος αποχώρησε από την ελληνική αγορά, όμως το σήμα Carrefour παρέμεινε, καθώς η «Μαρινόπουλος» έγινε αποκλειστικός δικαιοδόχος της Carrefour στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΚΙΝΗΣΗ, CARREFOUR, PROTEINOMENA


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]