AB Βασιλόπουλος: Νέα καταστήματα για να αυξήσει τα κέρδη

Η Ελλάδα μαζί με την Ρουμανία, την Σερβία και τα To Go καταστήματα, επηρεάστηκαν περισσότερο στην Ευρώπη από τις επιπτώσεις της πανδημίας, όπως αναφέρεται στο ετήσιο report της Ahold Delhaize, μητρικής της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος.

Σύμφωνα με το report, όπως αναφέρει το FND Daily, αρνητικά επέδρασε η μειωμένη κινητικότητα, η απουσία των τουριστών, αλλά και τα υψηλά λειτουργικά έξοδα, που ήταν συνδεδεμένα με την COVID-19.

Ακόμη, οι χαμηλές επιδόσεις των καταστημάτων σε Τσεχία, Ελλάδα και Ρουμανία, οδήγησαν σε ζημίες απομείωσης (impairment
charges) ύψους €21 εκατ. στην Ευρώπη.

Λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία που δίνει το ετήσιο δελτίο για τους καταβλητέους φόρους – οι οποίοι διαμορφώθηκαν σε περίπου €6 εκατ. πέρυσι από €14 εκατ. το 2019 – εκτιμάται ότι η καθαρή κερδοφορία της ΑΒ υποχώρησε εκ νέου, με τις πληροφορίες, παράλληλα, να κάνουν λόγο για σχετικά χαμηλή μονοψήφια αύξηση του τζίρου, ο οποίος ξεπέρασε και πάλι το φράγμα των €2 δισ.

DATA (σε €εκατ.)

Κύκλος εργασιών
2019: 1.948
2018: 1.986

Μικτό κέρδος
2019: 508,7
2018: 512,6

Κέρδη χρήσεως
2019: 19,99
2018: 34,64

ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ PICK UP

Σημειώνεται πάντως, ότι η ΑΒ διεύρυνε σημαντικά το δίκτυό της, τη χρονιά της πανδημίας, προσθέτοντας ακόμη 33 νέα σημεία, ανεβάζοντας το σύνολο των καταστημάτων σε 543, με το μέσο μέγεθος να διαμορφώνεται σε 728 τ.μ. Την ίδια χρονιά, η εταιρεία δημιούργησε 69 νέα σημεία pick-up, για να εξυπηρετήσει τον αυξημένο όγκο ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών.

Αξιοσημείωτο είναι ακόμη το γεγονός ότι πέρυσι, η εταιρεία άνοιξε νέο e-commerce κέντρο διανομής στην Ελλάδα (AB Home Center), μαζί με ακόμη δύο, σε Ολλανδία και Ρουμανία.

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ OMNICHANNEL

Επιδιώκοντας να δημιουργήσει κορυφαίες εμπειρίες αγορών σε τοπικό επίπεδο, η Ahold Delhaize αναπτύσσει πολυκαναλικές δραστηριότητες (omnichannel) σε ΗΠΑ, Ολλανδία, Βέλγιο, Τσεχία, Ελλάδα, Ρουμανία, Λουξεμβούργο και Σερβία, μέσω τωνbrands της κάθε χώρας, που είναι συνδεδεμένα με τις τοπικές κοινότητες. Μεταξύ άλλων, πέρυσι έτρεξε η καμπάνια, Γεύσεις Ελλάδας, (η οποία συνεχίζεται και φέτος),
προωθώντας τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της χώρας μας, στο πλαίσιο υποστήριξης και των Ελλήνων.

Ακόμη, η ΑΒ κυκλοφόρησε τη νέα μάρκα «OceaniQ» στην Ελλάδα, προσφέροντας απορρυπαντικά και οικιακά καθαριστικά, με μπουκάλια από 100% ανακυκλωμένα αλιευτικά δίχτυα, που συλλέγονται από τους ωκεανούς. Επιπλέον, όλα τα προϊόντα OceaniQ έχουν πιστοποιηθεί από τον ανεξάρτητο οργανισμό, The Vegan Society.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Σε ό,τι αφορά τις προσαρμογές στους στόχους για το Περιβάλλον, επισημαίνεται ότι συνολικά, το ποσοστό των προϊόντων της Ahold Delhaize με διατροφική επισήμανση στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας αυξήθηκε κατά μία ποσοστιαία μονάδα, στο 96%.

Το 100% δεν επετεύχθη λόγω ορισμένων τοπικών προκλήσεων.

Για παράδειγμα, στην ΑΒ έχουν παραμείνει μόλις 19 κωδικοί (SKUs) χωρίς διατροφική ετικέτα. Πρόκειται, για εποχιακά τυριά από μικρούς παραγωγούς που μπαίνουν στα ράφια του supermarket μία φορά το χρόνο, κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Σημειώνεται ακόμη, στο πλαίσιο της προσπάθειας του ομίλου για μείωση του πλαστικού, η ΑΒ άλλαξε τη συσκευασία αυγών (με δικό της brand) από πλαστικό σε χαρτόνι. Τέλος, η αλυσίδα πιστοποίησε κατά 100% το τσάι της.

HIGHLIGHT Η ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Ο Βrand Ρresident της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, ως highlight για την προηγούμενη χρονιά ανέφερε το ότι, «ακολουθήσαμε τη δέσμευσή μας να μειώσουμε την σπατάλη τροφίμων κατά 50% έως το 2025 και δημιουργήσαμε την πρώτη Συμμαχία για τη Μείωση Σπατάλης Τροφίμων στην Ελλάδα. Σήμερα, αριθμεί πάνω από 45 μέλη και υποστηρίζεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Ελπίζουμε να εμπνεύσουμε και άλλους
να συμμετάσχουν και να κάνουν τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων».

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]