1ο-πανελλήνιο-συνέδριο-marketing-branding-τόπου-295353
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 30.09.2011 | 08:40

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου

Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου, που σκοπό έχει την οριοθέτηση και δημιουργία συνθηκών διάλογου αλλά και συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων, ειδικευμένων συμβούλων, δημιουργών και εκπρόσωπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα, πραγματοποιείται από 30 Μαρτίου-1 Απριλίου 2012 στο Βόλο.

Το συνέδριο διοργανώνουν το τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η πρωτοβουλία «Imagine the City», σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς, και καλούν όλους να συμβάλλουν στο σκοπό του στις παράλληλες εκδηλώσεις ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή τους, «στις σύγχρονες κοινωνίες η ταυτότητα του τόπου αναπτύσσεται και αναδεικνύεται μέσα από τις τεχνικές του marketing και του branding του τόπου, διαμορφώνοντας συνθήκες ανάπτυξης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εικόνα ενός τόπου μπορεί να προσελκύσει νέους κατοίκους, τουρίστες και επενδυτές και να προκαλέσει αισθήματα τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους.

»Το αυξημένο παγκόσμιο ενδιαφέρον για τους τομείς του marketing και branding του τόπου, σε κάθε κλίμακα (συνοικία-προορισμός-πόλη-περιφέρεια- κράτος) δημιουργεί την ανάγκη επιστημονικής διερεύνησης του αντικειμένου. Με δεδομένο ότι και στην Ελλάδα η ανάγκη για τη διασαφήνιση των σχετικών όρων και την ανάπτυξη του επιστημονικού διαλόγου είναι εξίσου μεγάλη, μια ευρύτερη συνάντηση των επιστημόνων, των επαγγελματιών και των εκπρόσωπων φορέων που ασχολούνται με το αντικείμενο είναι επιτακτική».