vodafone-καταγγελίες-πελατών-επιεικώς-απαρ-948541
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 30.10.2021 | 10:25

Vodafone-Καταγγελίες πελατών: «Επιεικώς απαράδεκτοι» – «Ο,τι συμβόλαιο έχω μαζί σας θα ακυρωθεί»

Vodafone-Καταγγελίες πελατών: «Επιεικώς απαράδεκτοι» – «Ο,τι συμβόλαιο έχω μαζί σας θα ακυρωθεί»

«Βροχή» πέφτουν τα παράπονα των πελατών της Vofafone στη σελίδα της στο facebook. Καταγγελίες πελατών για διάφορους λόγους, χρεώνοντας ανεπάρκεια στις υπηρεσίες της εταιρείας.

Ενδεικτικά είναι τα παρακάτω πρόσφατα παραδείγματα (τρία από τα πολλά) κάτω από ανάρτηση της Vofafone (facebook.com/vodafonegreece/videos/351981116645996):

Γράφει ένας πελάτης:

«Τέσσερις ημέρες είμαι χωρίς σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ με ανάπηρο ασθενή στο σπίτι. Μου λέτε συνέχεια ότι είναι θέμα του ΟΤΕ. Εγώ ξέρω ότι εσάς πληρώνω και απαιτώ να μου βρείτε λύση. Μετά από αυτή την αντιμετώπιση να είστε σίγουροι ότι συμβόλαιο έχω μαζί σας θα ακυρωθεί σταθερό και κινητό. Επιεικώς απαράδεκτοι».

Δείτε την εικόνα:

Γράφει δεύτερος πελάτης:

«Προ 4μήνου έγινα πελάτης της VODAFONE .Όταν πήγα στη Ρήγα Φεραίου 27 στη Λαμία Δήλωσα ότι μηνιαίοι λογαριασμοί μου του σταθερού Τηλεφώνου μου θα στέλνονται προς εξόφληση στην Τραπεζα ALPHA BANK και η VODAFONE θα μου στέλνει αντίγραφα για ενημέρωση, όπως κάνει η ΔΕΗ και ΔΕΥΑΛ Έκτοτε παρά τις εκκλήσεις και παρακλήσεις μου δεν έχω λάβει αντίγραφα λογαριασμών, καίτοι εξοφλούνται οι λογαριασμοί από την αναφερομένη Τράπεζα. Σήμερα πήγα στο υποκατάστημα Λαμίας και ο υπάλληλος μου είπε ότι η Vodafone πληρώνει courier για την αλληλογραφία και μου έδωσε τον αριθ.τηλ.13840 να τηλεφωνήσω εγώ στη Ω.

Γράφει τρίτη πελάτισσα:

«Είστε απαράδεκτοι, έχετε αυξήσει τις τιμές σε όλα τα προγράμματα κινητής και θεωρείτε προσφορά σε ήδη υφιστάμενο πελάτη, το πρόγραμμα του με αυξημένη τιμή!!! Τι είναι αυτά; Έτσι θα κρατήσετε τους πελάτες σας;»