Vodafone – Καταγγελίες: «Απίστευτη ταλαιπωρία! Θα απευθυνθώ στο Συνήγορο του Καταναλωτή» (εικόνα)
Συνεχίζονται τα οργισμένα παράπονα στη Vodafone που εκφράζονται στη σελίδα της εταιρείας στο facebook.
Δείτε χαρακτηριστικά:
Vodafone-Καταγγελίες πελατών: Θα πληρώνουμε ίντερνετ και δεν έχουμε ποτέ; Έλεος! (εικόνα)
Vodafone-Καταγγελίες πελατών: «Επιεικώς απαράδεκτοι» – «Ο,τι συμβόλαιο έχω μαζί σας θα ακυρωθεί»
Αυτή τη φορά το σχόλιο – καταγγελία γίνεται με ιδιαίτερα έντονο τρόπο, κάτω από ανάρτηση (https://www.facebook.com/vodafonegreece/videos/351981116645996). Συγκεκριμένα, γράφει πελάτισσα:
«Με το που άλλαξα πάροχο, δηλαδή έφυγα από την Wind και πήγα στη Vodafone δεν έχω wi-fi. Εχει περάσει ήδη μία εβδομάδα. Απίστευτη ταλαιπωρία! Θα απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να μπορέσω να φύγω από την εταιρεία άμεσα!»
Η εταιρεία απαντά με τον εξής τρόπο:
«Kαλημέρα. Στείλε μας εδώ https://www.vodafone.gr/epikoinonia/tobi/#chatopen τον αριθμό σου για να το ελέγξουμε. Στη διάθεσή σου».
Δείτε την εικόνα:
Προτεινόμενα άρθρα
15.03.2024 | 07:12
Ποιες προσλήψεις “τρέχουν” σε Δημόσιο και φορείς
14.03.2024 | 22:14
Σούπερ μάρκετ: Έρχονται τα ψώνια με… συνδρομή -Τι αλλάζει
14.03.2024 | 17:08