τράπεζα-πειραιώς-καταγγελίες-πελατ-933980
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 21.08.2021 | 12:03

Τράπεζα Πειραιώς – Καταγγελίες πελατών: «Το κλείσατε το μαγαζάκι;» – Αναμονή πάνω από 43 λεπτά (εικόνα)

Τράπεζα Πειραιώς – Καταγγελίες πελατών: «Το κλείσατε το μαγαζάκι;» – Αναμονή πάνω από 43 λεπτά (εικόνα)

Συνεχίζονται τα παράπονα των πελατών της τράπεζας Πειραιώς, με ακόμα πιο αιχμηρά σχόλια για την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και φωτογραφία ως απόδειξη για την καθυστέρηση.

Υπενθυμίζουμε προηγούμενα παράπονα – καταγγελίες:

Τράπεζα Πειραιώς: Νέα παράπονα από πελάτες – “Με αφήσατε χωρίς χρήματα εκτός Ελλάδος”

Τράπεζα Πειραιώς- Καταγγελίες: Προσπαθούμε να κάνουμε κατάθεση απο ATM εδώ και 1 μήνα (εικόνα)

Αυτή τη φορά – συγκεκριμένα, κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (https://www.facebook.com/piraeusbank/posts/834389817221099) – γράφει μία πελάτισσα, διαμαρτυρόμενη προφανώς για το χρόνο αναμονής:

 «Το κλείσατε το μαγαζάκι;»

Σύμφωνα με τη φωτογραφία που παραθέτει από το κινητό της η αναμονή είναι πάνω από 43 λεπτά!

Η τράπεζα δίνει την εξής απάντηση:

«Καλημέρα σας. Θα επιθυμούσατε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε προκειμένου να σας κατευθύνουμε, μέσω του προσωπικού μηνύματος που μας στείλατε;».

Με αφορμή το σχόλιο της πελάτισσας ένας άλλος πελάτης της τράπεζας γράφει:

«Τράπεζα Πειραιώς, έχω καλέσει αρκετές φορές αλλά με το που αναφέρεται ότι γίνεται σύνδεση με εκπρόσωπο, κλείνει η γραμμή. Είναι απαράδεκτη η εξυπηρέτηση πελατών που έχετε». 
Η τράπεζα απαντά:
«Καλημέρα σας. Θα επιθυμούσατε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μέσω προσωπικού μηνύματος, προκειμένου να σας κατευθύνουμε;».
Ο πελάτης επανέρχεται:
«Τράπεζα Πειραιώς, επιθυμώ να με καλέσετε. Έχω αφήσει το τηλ μου».
Η τράπεζα στη συνέχεια υποστηρίζει:
«Για να επικοινωνήσει ένας εκπρόσωπός μας μαζί σας, θα θέλατε να μας δώσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος καθώς και μερικές πληροφορίες για το ζήτημα που αντιμετωπίζετε; Σας ευχαριστούμε».
Ο πελάτης γράφει αμέσως μετά:
«Τράπεζα Πειραιώς,  όπως σας είπα έχω αφήσει ήδη το όνομα κ το τηλ μου στην υπηρεσία σας μέσω web banking.Αν δεν μπορείτε να το βρείτε από εκεί τότε κακώς υπάρχει το chat και χάνουν πολύτιμο χρόνο οι πελάτες σας». 
Δείτε τις εικόνες: