Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Ούτε ανάληψη ουτε κατάθεση στα ATM – Έχει καταντήσει γελοίο

Συνεχίζονται τα παράπονα πελατών της τράπεζας Πειραιώς.

Μπορεί αυτή τη φορά να μην καταγγέλλουν ότι τους απαντάει… ρομπότ αλλά η δυσαρέσκεια είναι εξίσου έντονη.

Συγκεκριμένα, γράφει πελάτισσα κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (13 Απριλίου – https://www.facebook.com/piraeusbank/photos/a.150915138901907/764518250874923/):

«Συνέχεια η υπηρεσία ειναι μη διαθέσιμη! Ακόμη μια φορά που δε μπορώ ούτε να προχωρήσω σε ηλεκτρονική αγορά, ουτε καν να συνδεθώ στην εφαρμογή!!! Αλλες μερες δε μπορω να κανω ουτε αναληψη ουτε καταθεση στα ατμ.. Ε τι θα γίνει επιτέλους??? Εχει καταντήσει γελοίο.. Και πάντα συμβαίνει χωρίς καμία ενημέρωση!»

Η τράπεζα απαντά:

«Καλημέρα σας () Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τις βραδινές ώρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, πραγματοποιείται η απαραίτητη ενημέρωση των συστημάτων, κατά τη διάρκεια της οποίας η winbank δεν είναι διαθέσιμη. Εάν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, παρακαλούμε επικοινωνήστε εκ νέου μαζί μας για να σας εξυπηρετήσουμε. Στη διάθεσή σας».

Η πελάτισσα επανέρχεται:

«Μάλιστα, χωρις ειδοποίηση.. Το θεμα με την αναληψη/καταθεση που γινεται διαρκως και ειναι και απογευματινες ωρες?»

Η τράπεζα υποστηρίζει:

«Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε και να μας παραχωρήσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος για να έρθουμε σε επαφή μαζί σας; Σας ευχαριστούμε».

Η πελάτισσα δεν μένει ικανοποιημένη από τις απαντήσεις: 

«Πολλές ημέρες, δε μπορώ να κάνω ανάληψη/κατάθεση και δοκιμάζω και σε άλλα ατμ σε άλλα σημεία και γίνεται το ίδιο. Όταν συμβαίνει αυτο, άλλα άτομα στη σειρά του ατμ μου λένε ότι έχουνε έρθει απο άλλες περιοχές ψάχνοντας ατμ που να δουλεύει. Αυτες οι πληροφορίες νομίζω αρκουνε για να το δειτε. Γενικά μόνο προβλήματα!»

Η τράπεζα απαντά ξανά με ένα μάλλον τυπικό μήνυμα:

«Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Έχουμε καταγράψει το συγκεκριμένο ζήτημα και το έχουμε μεταφέρει στο αρμόδιο τμήμα μας. Είμαστε στη διάθεσή σας για ό,τι άλλο χρειαστείτε».

Δείτε τον διάλογο:

Comments are closed.


Recent Posts

Δύσκολες ώρες για τη Φαίη Μαυραγάνη

Πολύ δύσκολες ώρες περνάει η Φαίη Μαυραγάνη, καθώς έφυγε από τη ζωή η μητέρα της. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια την αποχαιρέτησε…

23 λεπτά ago

Απίστευτη ομοιότητα: Έχετε δει τον πατέρα του Σάκη Ρουβά;.

Μπορεί οι γονείς του Σάκη Ρουβά να χώρισαν όταν ήταν σε μικρή ηλικία, ωστόσο ο γνωστός τραγουδιστής έχει αδυναμία και στους δύο,…

1 ώρα ago

Το μικροσκοπικό νησί της Αττικής που «βούλιαξε» από το ιικό φορτίο

Αλήθεια εσείς γνωρίζατε που γίνονται οι περίφημες μετρήσεις του ιικού φορτίου που ακούμε σχεδόν καθημερινά μέσα από τα ΜΜΕ; Η…

2 ώρες ago

Τζόκοβιτς: «Σέβομαι την απόφαση του Δικαστηρίου, είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος»

Στενοχωρημένος από την τελική έκβαση και απόφαση της Ανώτατης Δικαστικής Αρχής της Αυστραλίας, ο Νόβακ Τζόκοβιτς. Αναλυτικά η τοποθέτησή του:…

2 ώρες ago

ΣΥΡΙΖΑ: Μας κατηγορούν αυτοί που απειλούσαν δικαστικούς λειτουργούς και διώκουν δημοσιογράφους

ΣΥΡΙΖΑ: «Πάει πολύ ο εκπρόσωπος του ανθρώπου που παραβίασε κάθε περιοριστικό μέτρο, που είχε ο ίδιος επιβάλει, με τα κορoνογλέντια…

2 ώρες ago

ΝΔ: «Απαράδεκτο ο κ. Τσίπρας να καλύπτει την ανεπίτρεπτη παρέμβαση Πολάκη»

Επίθεση στον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα εξαπολύει η Ν.Δ. με αφορμή περιστατικό σε ταβέρνα, με πρωταγωνιστή τον Παύλο Πολάκη.…

2 ώρες ago