τράπεζα-πειραιώς-καταγγελίες-απαράδ-898390
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 05.11.2021 | 10:00

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Απαράδεκτα ΑΤM – «Εκτέθηκα ως προς την υποχρέωση μου»

Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα προβλήματα στα ATM της τράπεζας Πειραιώς, σύμφωνα με τις καταγγελίες που καταγράφονται στη σελίδα της στο facebook.

Δείτε σχετικά:

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: «Γιατί πρέπει να γυρίζω τη μισή Αθήνα για να κάνω κατάθεση online;» (εικόνα)

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Να φτιάξετε τα ΑΤΜ σας -Θέλετε εκσυγχρονισμό αλλά εσείς υστερείτε

Αυτή τη φορά υπάρχει νέα οργισμένο σχόλιο κάτω από ανάρτηση της τράπεζας Πειραιώς (https://www.facebook.com/piraeusbank/photos/a.150915138901907/880392805954133):

Συγκεκριμένα, γράφει ένας πελάτης, με συγκεκριμένα δεδομένα:

«Τραγική τράπεζα πήγα απο το Λαγονήσι να κάνω κατάθεση online στο ΑΤΜ της Βάρκιζας πριν λίγο γιατί έπρεπε να στείλω κάποια χρήματα πριν αλλάξει η μέρα και 4 φορές δε τα δέχτηκε και τα έβγαζε έξω. Απαράδεκτα μηχανήματα. Εκτέθηκα ως προς την υποχρέωση μου».

Η τράπεζα απαντά ως εξής:

«Καλημέρα σας.Ενημερωθείτε για το ζήτημά σας καλώντας στην τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση, όλο το 24ωρο, στο 210-3288000 (με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του εκάστοτε τηλεπικοινωνιακού παρόχου). Για τη διευκόλυνσή σας είναι σημαντικό να αναφέρετε στο σύστημα φωνητικής αναγνώρισης το θέμα για το οποίο καλείτε. Ενδεικτικά, μπορείτε να αναφέρετε: “Δε δουλεύει το ΑΤΜ”. Η υπηρεσία phone banking σας εξασφαλίζει μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία στις τραπεζικές σας συναλλαγές. Στη διάθεσή σας».

Δείτε την εικόνα: