Έντονες αντιδράσεις έχουν προκαλέσει στους μηχανοδηγούς τα δοκιμαστικά δρομολόγια που είναι προγραμματισμένα σήμερα, παραμονή της κυβερνητικής αναγγελίας για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου, καθώς μερίδα εργαζομένων δεν επιβιβάστηκαν στα τρένα ζητώντας σαφείς κανόνες οδηγίας!
Στη σκιά της τραγωδίας των Τεμπών η κυβέρνηση δια στόματος Γεραπετρίτη ανακοίνωσε, πως, την Τετάρτη 22 Μαρτίου θα ξεκινήσει σταδιακά η επιστροφή των δρομολογίων σε τρένα και Προαστιακό. Στη Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα, αντίστροφη μέτρηση κάνουν τα δρομολόγια επιβατικών αμαξοστοιχιών προς Δράμα – Φλώρινα, όπως και το εμπορικό προς Ειδομένη – Προμαχώνα.
Μόνο, που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ThessToday.gr, μηχανοδηγοί αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στα δοκιμαστικά δρομολόγια, υιοθετώντας ουσιαστικά φωνές συνδικαλιστών που από την πρώτη στιγμή ήταν αντίθετοι στο εν λόγω εγχείρημα, έως ότου δοθούν σαφείς οδηγίες για τους κανόνες της επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου. Για αυτόν τον λόγο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη συνάντηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών με τη Hellenic Train, ενώ αργότερα το μεσημέρι, θα ξεκινήσει σειρά συναντήσεων της εταιρείας με εκπροσώπους Σωματείων, καθώς στο τραπέζι θα τεθούν και ζητήματα ασφαλείας.
Πάντως, πηγές της Hellenic Train αναφέρουν στο ThessToday.gr ότι ο ΟΣΕ είναι έτοιμος από κάθε άποψη, με βάση την εντολή που έχει λάβει από το αρμόδιο υπουργείο για την τοποθέτηση δύο σταθμαρχών σε κάθε βάρδια, ακόμη και τη νυχτερινή, ωστόσο βρίσκονται εν αναμονή των αποφάσεων των συνδικαλιστικών οργάνων, καθώς όπως με νόημα αναφέρουν: «Ένα τρένο για να ξεκινήσει χρειάζεται μηχανοδηγό».
Δεσμευμένα τα εμπορικά βαγόνια
Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες του ThessToday.gr, ενδεικτικά στον Παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό έχουν εγκλωβιστεί δεκάδες εμπορικά βαγόνια με εμπορεύματα εκατομμυρίων ευρώ, με το οικονομικό αποτύπωμα να είναι βαρύ για τους επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν πληρώσει τις προμήθειες. Αρμόδιες πηγές αναφέρουν ότι η αυριανή επανεκκίνηση είναι στον «αέρα», καθώς σύμφωνα με το πρόγραμμα, μόνο στον Π.Σ.Σ. θα έπρεπε να βρίσκονται ακόμη 60 βαγόνια από Σερβία – Ουγγαρία – Βόρεια Μακεδονία, τα οποία θα παραλάμβαναν το εμπόρευμα ώστε να ξεκινήσει η μεταφορά τους εγχώρια και συγκεκριμένα σε Αθήνα, Σίνδο, Τρίκαλα, Γιαννιτσά, Αμύνταιο.
πηγή: thesstoday.gr
Την σουηδική ένταξη στο ΝΑΤΟ πρόκειται να συζητήσουν οι ΥΠΕΞ Σουηδίας και Τουρκίας, οι οποίοι θα συναντηθούν «σύντομα». Η Σουηδία…
Χωρίς νικητή (0-0) έληξε το ντέρμπι παραμονής ανάμεσα στον Απόλλωνα Πόντου και τη Βέροια, που διεξήχθη στο Πολύκαστρο και με…
Ο ΠΑΟΚ δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την σεζόν με την κατάκτηση του Κυπέλλου, η τρίτη θέση στο πρωτάθλημα του έδωσε…
Οδεύοντας προς την κάλπη του Ιουνίου 2023, η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής Χίου ανοίγει την νέα προεκλογική περίοδο με επίσκεψη και…
Ένας 34χρονος μοτοσικλετιστής είναι το θύμα τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε νωρίτερα το πρωί στα Συχαινά της Πάτρας. Σύμφωνα με πληροφορίες…
Τραύματα στο χέρι και στο κεφάλι κατάφερε σε μία καθηγήτρια 51 ετών ένας 16χρονος, ο οποίος της επιτέθηκε με μαχαίρι…