σοβαρή-καταγγελία-για-εφαρμογή-της-εθ-915120
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 20.06.2021 | 10:53

Σοβαρή καταγγελία για εφαρμογή της Εθνικής Τράπεζας – «Επιτέλους νοιαστείτε» (εικόνες)

Σοβαρή καταγγελία για εφαρμογή της Εθνικής Τράπεζας – «Επιτέλους νοιαστείτε» (εικόνες)

Μια σοβαρή καταγγελία που αφορά πολλούς ανθρώπους καταγράφεται στο facebook της Εθνικής Τράπεζας (https://www.facebook.com/ibanknbg). Μάλιστα, ο πελάτης της τράπεζας επανέρχεται και δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες.

Συγκεκριμένα, στις 8 Ιουνίου κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (https://www.facebook.com/ibanknbg/photos/a.309214019211707/2318676728265416/) γράφει:

«Σχετικά όμως με την εφαρμογή ως προς τα άτομα με πρόβλημα όρασης και με το Voice Over δυστυχώς δεν έχετε διορθώσει ακόμα τίποτα!!! Πολλά προβλήματα που δεν διαβάζονται, και δεν μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε τις όποιες εργασίες, πληρωμές, και ότι παρέχει η εφαρμογή αυτή. Μιλάω για συσκευές iOS και όχι για Android».

Μέχρις τις 18 Ιουνίου o πελάτης δεν είχε λάβει κάποια απάντηση κάτω από την καταγγελία του. Επανέρχεται κάτω από άλλη ανάρτηση της τράπεζας (https://www.facebook.com/ibanknbg/posts/2327087604090995). Μέχρι τις 18 Ιουνίου το βράδυ δεν είχε λάβει απάντηση.

«Εγώ θα σας τα γράφω και ας σας ενοχλούν! Εσείς μπορεί να κάνετε ότι θέλετε για να διαφημίζεται τα προϊόντα σας και τις οποίες δραστηριότητες σας! Όμως επιτέλους πρέπει να ενδιαφερθείτε και για την μερίδα ατόμων με πρόβλημα όρασης, και επιτέλους να φτιάξετε την εφαρμογή να είναι προσβάσιμη με το Voice Over για τα άτομα που δε βλέπουν. Επιτέλους νοιαστείτε και για τις δεκάδες χιλιάδες άτομα που δε βλέπουν που ανήκουν στον όμιλο σας! Δεν μπορεί άλλες εφαρμογές αντίστοιχων τραπεζών να είναι προσβάσιμες, και η εθνική η μεγαλύτερη τράπεζα να αδιάφορη!!!»

Δείτε τις εικόνες με τη σοβαρή καταγγελία του πελάτη της Εθνικής Τράπεζας για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης.