Πειραιάς: Ενημέρωση ταξιδιωτών για δικαιώματα και υποχρεώσεις

Ενημερωτική δράση σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ταξιδιωτών της θερινής περιόδου πραγματοποίησαν σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά μικτά κλιμάκια στελεχών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.

Στο πλαίσιο αυτό, διανεμήθηκε η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα των επιβατών, ενώ διανεμήθηκε το φυλλάδιο με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.

Από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, ανακοινώθηκε επίσης ότι στην ιστοσελίδα www.hcg.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει», έχουν αναρτηθεί τόσο η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας όσο και το φυλλάδιο επιβάτη με τα διατιμημένα προϊόντα της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.

Τα εν λόγω έντυπα οι ταξιδιώτες μπορούν να τα προμηθεύονται και από το Γραφείο της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος, που λειτουργεί στην Πύλη Ε8 του λιμένα Πειραιά.

Σημειώνεται ότι ανάλογες ενημερωτικές δράσεις θα πραγματοποιούνται όλο το καλοκαίρι.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!