Ο χρόνος στο Διαδίκτυο θα αυξηθεί κατά 10 ώρες την εβδομάδα έως το 2025
“Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν αναδειχθεί ως το θεμελιώδες μέσο, που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για τη διαχείριση πολλών πτυχών της καθημερινότητας τους. Αυτό θα συνεχιστεί και στην “επόμενη κανονικότητα”, αλλά και πέραν αυτής” διαπιστώνει η έκθεση του Ericsson ConsumerLab με τίτλο “Η Μελλοντική Αστική Πραγματικότητα”.
Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη της Ericsson για τους καταναλωτές αποκαλύπτει θεμελιώδη insights σχετικά με το τι πιστεύουν οι καταναλωτές ότι θα συμβεί μετά την πανδημία μέχρι το 2025.
Το 64% των καταναλωτών αναμένει αυξημένα επίπεδα άγχους στην κοινωνία: περισσότεροι από τρεις στους πέντε καταναλωτές πιστεύουν ότι θα είναι απαραίτητο να μπορούν να διαχειριστούν με επιτυχία πολλαπλές δουλειές για να διατηρήσουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα. Ταυτόχρονα, επτά στους δέκα καταναλωτές αναμένουν να ζήσουν πιο υγιεινά.
Τα τοπικά ψώνια θα δείξουν το δρόμο: οδηγούμενοι εν μέρει από περιβαλλοντικές ανησυχίες, οι μισοί καταναλωτές, παγκοσμίως, αναμένουν να ψωνίζουν περισσότερα τοπικά προϊόντα και παραγωγή ως νέο μελλοντικό κανόνα.
Οι μισοί καταναλωτές εκφράζουν την ανησυχία τους για την κλιματική αλλαγή, ωστόσο το 67% επιθυμούν να αυξήσουν τα ταξίδια αναψυχής τους στο μέλλον: ενώ οι περισσότεροι καταναλωτές πιστεύουν ότι θα πρέπει να γίνουν προσβάσιμες πιο βιώσιμες επιλογές ταξιδιού, μόνο ένας στους τρεις δηλώνει ότι θα αποφύγει να πετάξει, όταν ταξιδεύει για αναψυχή στο μέλλον.
Προτεινόμενα άρθρα
21.04.2024 | 19:00
21.04.2024 | 13:39