κωτσόβολος-kαταγγελίες-κάηκε-το-σίδε-960497
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 22.11.2021 | 12:33

Κωτσόβολος – Kαταγγελίες: Κάηκε το σίδερο μέσα στην εγγύηση – Είπαν θα το έχουμε πίσω σε 1 μήνα (εικόνα)

Συνεχίζονται τα παράπονα και οι καταγγελίες των πελατών του Κωτσόβολου.

Δείτε χαρακτηριστικά:

Κωτσόβολος -καταγγελία: Παραγγελία για Λέσβο πήγε Χανιά -«Έλεος & μακριά!!!!»

Νέα παράπονα πελατών για τον Κωτσόβολο: “Απαράδεκτη εταιρεία, παρέδωσαν λάθος προϊόν”

Αυτή τη φορά κάτω από ανάρτηση της εταιρείας στο facebook (https://www.facebook.com/Kotsovolos/posts/10159675902491163) πελάτης διαμαρτύρεται, γράφοντας:

«8 Ιουλίου καινούριο σίδερο philips. Μας κάηκε χτες, πάμε στο κατάστημα να δούμε τι θα γίνει γιατί έχουμε εγγύηση κ μας λένε σε ένα μήνα θα το έχουμε πίσω. Μέχρι τότε πως θα σιδερώνουμε τα ρούχα μας; Εάν ήταν έπρεπε να μας πείτε να πάρουμε κ εφεδρικό. Είναι αυτό εξυπηρέτηση;

Η απάντηση της εταιρείας είναι η εξής:

«Καλησπέρα σας. Μπορείτε να μας στείλετε περισσότερες πληροφορίες μέσω προσωπικού μηνύματος ώστε να ελέγξουμε διεξοδικά το ζήτημα σας».

Ο πελάτης γράφει:

«Στέλνω pm»

Στη συνέχεια επανέρχεται:

«…. λέγομαι. Έστειλα μήνυμα κ με ξαναρωτάνε πως μπορούν να με εξυπηρετήσουν».

Η νεά απάντηση που λαμβάνει:

«Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας θα συνεχίσουμε την επικοινωνία μας μέσω της προσωπικής μας συνομιλίας»

Ο πελάτης σημειώνει:

 «Η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι να μου δώσετε το τηλέφωνο της εταιρείας που επισκευάζει τα σίδερα ώστε να μην εξυπηρετήσουν πιο γρήγορα; Είναι αυτό; Λύση; Είναι εξυπηρέτηση ιδιωτικής εταιρείας; Εσάς αν χαλάσει το αμάξι σας κ πάτε συνεργείο, σας λένε καθίστε ένα μήνα χωρίς αμάξι ή σας δίνουν ένα αντικατάστασης εάν είναι μεγάλη η εταιρεία που το πάτε, ώστε να κάνετε την δουλειά σας μέχρι να φτιαχτεί. Εμείς που έχουμε εγγύηση κ μας καλύπτετε μέχρι να μας παραδώσετε το σίδερο σε ένα μήνα τι θα πρέπει να κάνουμε; Να καθόμαστε πάνω στα ρούχα να τα ισιώνουμε; Να τα βάζουμε ασιδέρωτα; Τι προτείνετε ως μεγάλη εταιρεία; Να πάρουμε τον συνεργάτη σας να μας εξυπηρετήσει πιο γρήγορα ή να πάμε από το Κερατσίνι στο Χαλάνδρι που μας στείλατε στο κατάστημα; Βλέπετε λογική κ ωραία εξυπηρέτηση στο πρόβλημα μας;».

Δείτε τις εικόνες του διαλόγου: