και-στην-πειραιώς-για-κλάματα-το-ηχογ-891495
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 24.05.2021 | 18:52

«Και στην Πειραιώς για κλάματα το ηχογραφημένο μήνυμα»-«Αναγκάστηκα να πω ό,τι να ‘ναι»!

«Και στην Πειραιώς για κλάματα το ηχογραφημένο μήνυμα»-«Αναγκάστηκα να πω ό,τι να ‘ναι»!

Τις δυσκολίες στην επικοινωνία και τα προβλήματα στο σύστημα φωνητικών εντολών της Εθνικής Τράπεζας ανέδειξε πριν λίγες μέρες η aftodioikisi.gr.

Τα ζητήματα αυτά, όμως, φαίνεται ότι δεν αφορούν μόνο τη συγκεκριμένη τράπεζα αλλά και την Τράπεζα Πειραιώς, σύμφωνα με καταγγελία που λάβαμε, μετά το ρεπορτάζ.

Υπενθυμίζουμε ότι το ρεπορτάζ για την Εθνική Τράπεζα στηρίχτηκε σε παράπονα που καταγράφονται σε σελίδα της στο facebook.

Διαβάστε αναλυτικά εδώ:

Εθνική Τράπεζα- Καταγγελίες: Δυσκολία στην επικοινωνία – «Το σύστημα φωνητικών εντολών είναι για κλάματα».

Σε συνέχεια, λοιπόν, του παραπάνω θέματος πελάτισσα της Τράπεζας Περαιώς απέστειλε παράπονο- καταγγελία στην aftodioikisi. gr. Τα στοιχεία είναι στη διάθεση της ιστοσελίδας μας.

Συγκεκιμένα, γράφει:

«Δεν είναι μόνο στην Εθνική. Το ίδιο συμβαίνει και στην Πειραιώς. Τηλεφωνησα χθες (το παράπονο εστάλη τη Δευτέρα στην aftodioikisi.gr) Κυριακη 16 Μαΐου και αναγκάστηκα να πω ό,τι να ‘ναι προκειμένου να μιλησω με κάποιον.

Το είπα οτι ηταν για κλάματα το ηχογραφημένο μήνυμα και να το πει. Με συνέδεσε με το κατάλληλο τμήμα και το είπα και εκεί. Δεν νομίζω να το αναφέρουν. Άσε που μίλαγαν σαν ρομπότ. Για να μην υπερβαλλω και πω σαν φοβισμένες. Με το μαστίγιο τις έχουν; Και φυσικά οι απαντήσεις έτοιμες. Ούτε που σου δίνουν σημασία. Οι υπεύθυνοι βέβαια».