Και στην Eurobank προβλήματα στην εξυπηρέτηση: «Έχω μιλήσει 10 φορές με το customer service»
Και στην Eurobank προβλήματα στην εξυπηρέτηση: «Έχω μιλήσει 10 φορές με το customer service»
Φαίνεται πως οι δυσκολίες στην εξυπηρέτηση πελατών από τις τράπεζες είναι ένα σύνηθες φαινόμενο, το τελευταίο διάστημα.
Μετά τις καταγγελίες για την Εθνική Τράπεζα (Εθνική Τράπεζα- Καταγγελίες: Δυσκολία στην επικοινωνία – «Το σύστημα φωνητικών εντολών είναι για κλάματα»)
και την Τράπεζα Πειραιώς («Και στην Πειραιώς για κλάματα το ηχογραφημένο μήνυμα»-«Αναγκάστηκα να πω ό,τι να ‘ναι»!)
όπως είχε αναδείξει η aftodioikisi.gr,
ήρθαν και τα παράπονα και για την Eurobank.
Συγκεκριμένα, ενδεικτικό είναι το αναλυτικό παράπονο πελάτη κάτω από ανάρτηση στη σελίδα της Eurobank στο facebook (https://www.facebook.com/EpistrofiEurobank/videos/3763271327129281).
Περιγράφει ο πελάτης:
Προτεινόμενα άρθρα
18.04.2024 | 11:47
18.04.2024 | 10:12
17.04.2024 | 22:09