και-στην-eurobank-προβλήματα-στην-εξυπηρέτησ-908525
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 30.05.2021 | 12:14

Και στην Eurobank προβλήματα στην εξυπηρέτηση: «Έχω μιλήσει 10 φορές με το customer service»

Και στην Eurobank προβλήματα στην εξυπηρέτηση: «Έχω μιλήσει 10 φορές με το customer service»

Φαίνεται πως οι δυσκολίες στην εξυπηρέτηση πελατών από τις τράπεζες είναι ένα σύνηθες φαινόμενο, το τελευταίο διάστημα.

Μετά τις καταγγελίες για την Εθνική Τράπεζα (Εθνική Τράπεζα- Καταγγελίες: Δυσκολία στην επικοινωνία – «Το σύστημα φωνητικών εντολών είναι για κλάματα»)

και την Τράπεζα Πειραιώς («Και στην Πειραιώς για κλάματα το ηχογραφημένο μήνυμα»-«Αναγκάστηκα να πω ό,τι να ‘ναι»!)

όπως είχε αναδείξει η aftodioikisi.gr,

ήρθαν και τα παράπονα και για την Eurobank.

Συγκεκριμένα, ενδεικτικό είναι το αναλυτικό παράπονο πελάτη κάτω από ανάρτηση στη σελίδα της Eurobank στο facebook (https://www.facebook.com/EpistrofiEurobank/videos/3763271327129281).

Περιγράφει ο πελάτης:

«Καλησπέρα σας.
Λέγομαι …. και επικοινωνώ μαζί σας γιατί εδώ και 5 μήνες έχω ένα θέμα με την Eurobank και έχω μιλήσει 10 φορές με το customer service σας και όλο μου λένε ότι θα με ενημερώσουν την επόμενη εβδομάδα. Έχω ανοίξει 3-4 tickets πάνω στο συγκεκριμένο και η απάντηση που λαμβάνω συνεχώς είναι ότι θα με καλέσει κάποιος κύριος …, ο οποίος δεν με έχει καλέσει ποτέ και το τσεκαρω και από το μητρώο κλήσεων μου στην cosmote. Επίσης είχα στείλει μήνυμα και στην σελίδα σας εδώ στις 27/4 και μου είπατε ότι θα το κανονίσετε και δεν έγινε απολύτως τίποτα! Είναι απαράδεκτη αυτή η συμπεριφορά από έναν οργανισμό σαν την Eurobank. Θα ήθελα να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου κάποιος ο οποίος πραγματικά να μπορεί να ασχοληθεί και όχι να με κοροϊδεύει όπως έχει γίνει μέχρι στιγμής με όλη την ομάδα σας!».
Η τράπεζα, μια εβδομάδα μετά απάντησε τα εξής:
«Αγαπητέ …. καλησπέρα σας και ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Λυπούμαστε για τη δυσαρέσκεια που έχετε αισθανθεί από τη διαχείριση του αιτήματός σας.
Ελπίζουμε οι διευκρινίσεις που σας δόθηκαν από τον εκπρόσωπό μας, στη σημερινή μας επικοινωνία να ήταν ικανοποιητικές.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας,
Η ομάδα της Eurobank»