ΙΝΚΑ Θεσσαλίας: Βροχή οι καταγγελίες για τηλεπικοινωνίες και τηλεφωνικές πωλήσεις

Δεκάδες είναι οι καταγγελίες που γίνονται καθημερινά στο Ινστιτούτο Καταναλωτών Θεσσαλίας (ΙΝΚΑ) από πολίτες που λαμβάνουν φουσκώμενους λογαριασμούς κινητών τηλεφώνων με χρεώσεις για τις οποίες δεν έχουν συμφώνησει, αλλά και χρεώσεις του προηγούμενου πάροχου που εξακολουθεί να στέλνει το λογαριασμό παρότι ο χρήστης έχει αλλάξει εταιρία κινητής τηλεφωνίας.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Λάρισας, ο νομικός σύμβουλος στο ΙΝΚΑ Θεσσαλίας, Άγγελος Γιουρέλης, παρέθεσε τα στοιχεία και κάλεσε τους καταναλωτές να απευθύνονται στο Ινστιτούτο: «Μόλις μας γίνει η καταγγελία επικοινωνούμε με τον καταγγελόμενο και παράλληλα ενημερώνουμε τη γ.γ Καταναλωτήμ η οποία μπορεί να επιβάλλει πρόστιμο αλλά και την Υπηρεσία Τηλεπικοινωνιών. Απο το ΙΝΚΑ ο καταναλωτής μπορεί να λάβει σε κάθε πέριπτωση δωρεάν νομικές συμβουλές.»

Σύμφωνα με τον κ. Γιουρέλη, αρκετές είναι οι καταγγελίες και για περιπτώσεις τηλεφωνικών πωλήσεων κατά τις οποίες κυρίως ηλικιωμένοι με «δόλιο» τρόπο πείθονται για αγορές βιβλίων, καρτών υγείας κλπ.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΙΝΚΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!