«Εξέγερση» επιβατών σε πλοίο για τον κλιματισμό -Η απάντηση της εταιρείας

Ανακοίνωση, με μεγάλη καθυστέρηση ομολογουμένως, εξέδωσε η SeaJets αναφορικά με τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο σημερινό δρομολόγιο του «WorldChampion».

Αναλυτικά, η πλοιοκτήτρια εταιρεία υποστηρίζει τα εξής:

Στο σημερινό δρομολόγιο του πλοίου WorldChampion Jet από τον Πειραιά προς τη Σύρο και τη Μύκονο, παρουσιάστηκε πρόσκαιρη δυσλειτουργία του συστήματος κλιματισμού, με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση του, η οποία οφειλόταν σε εργασίες αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκαν πριν την εκτέλεση του δρομολογίου. Η δυσλειτουργία αποκαταστάθηκε πλήρως και το πλοίο συνεχίζει το καθημερινό του δρομολόγιο που περιλαμβάνει 6 προορισμούς.

Η Seajets αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και σε ένδειξη σεβασμού προσφέρει στους επιβάτες του συγκεκριμένου δρομολογίου, ένα δωρεάν εισιτήριο για όποιον προορισμό του δικτύου της επιθυμούν.

Από τις 3 Ιουλίου μέχρι σήμερα το WorldChampion Jet εκτελεί καθημερινά τα δρομολόγια τους προς 6 προορισμούς έχοντας μεταφέρει χιλιάδες επιβάτες και εφαρμόζει με σχολαστικότητα τα υγειονομικά πρωτόκολλα με στόχο την προστασία των επιβατών και του πληρώματος.

Η σχολαστική τήρηση των μέτρων προστασίας εφαρμόζεται με συνέπεια στο σύνολο του στόλου της Seajets, χωρίς να έχει υπάρξει μέχρι σήμερα διαμαρτυρία ή πρόβλημα.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΠΛΟΙΟ.


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!