ευδαπ-ανάπτυξη-και-βελτίωση-ηλεκτρον-39116
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 31.05.2018 | 12:52

ΕΥΔΑΠ: Ανάπτυξη και βελτίωση ηλεκτρονικών υπηρεσιών στο www.eydap.gr

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού της εταιρικής ιστοσελίδας της ΕΥΔΑΠ για τη λειτουργία Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, δημιουργήθηκε η δυνατότητα υποβολής αιτημάτων, για τα οποία μέχρι πρότινος απαιτούνταν επίσκεψη των ενδιαφερόμενων καταναλωτών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ, όπως οι διακανονισμοί οφειλών, η χορήγηση ειδικών τιμολογίων, ο εργαστηριακός έλεγχος μετρητή κ.ο.κ.

Ακόμη, μέσω της ιστοσελίδας της ΕΥΔΑΠ www.eydap.gr παρέχεται η χρήση της υπηρεσίας Click2Call, με δυνατότητα στον πελάτη να καταχωρεί ένα θέμα σχετικά με την παροχή του, τα στοιχεία επικοινωνίας του και την επιθυμητή ώρα επικοινωνίας και η υπηρεσία Τηλεφωνικού Κέντρου 1022 θα επικοινωνήσει μαζί του.

Επιπλέον, από τις αρχές του 2018 μέσω της ιστοσελίδας ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει τον τελευταίο του λογαριασμό σε PDF.

Τέλος, στην ΕΥΔΑΠ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια προστασίας των ιδιοκτητών, διότι η σχέση υδροληψίας υφίσταται πάντα μεταξύ της ΕΥΔΑΠ και του ιδιοκτήτη. Γι’ αυτό σας συμφέρει να γνωστοποιήσετε τον ένοικό σας στην ΕΥΔΑΠ, προκειμένου να λαμβάνετε ενημέρωση για στοιχεία σχετικά με την παροχή που υδροδοτεί το ακίνητό σας, όπως ενημέρωση για οφειλές από τον ένοικο, προτεραιότητα σε διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών, ενημέρωση σε περίπτωση ακύρωσης διακανονισμού κ.λπ.