Διατροφή: Πώς θα επανέλθουμε μετά την υπερφαγία των εορτών

Αρκετοί συνηθίζεται να είναι αυτοί που το παρακάνουν όσον αφορά την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουν κατά τη διάρκεια των εορτών. Για αυτούς, λοιπόν, υπάρχουν τρόποι επαναφοράς σε ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής, χωρίς ενοχές για την κραιπάλη των προηγούμενων ημερών.

Εστιάζουμε στα λαχανικά. Το κρέας είχε την τιμητική του, όπως και τα βαριά φαγητά. Επιλέγουμε λαχανικά που αφενός θα κάνουν καλό στο στομάχι μας αφετέρου δεν θα μας φορτώσουν με περισσότερες θερμίδες και λιπαρά.

Επιλέγουμε χυμούς, που μας δώσουν αρκετά θρεπτικά συστατικά και θα μας κρατήσουν χορτάτους για αρκετή ώρα.

Προσθέτουμε το γιαούρτι στη διατροφή μας, που είναι πλούσιο σε προβιοτικά και βοηθά στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Επιλέγουμε σούπες. Είναι ελαφριές και πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά.

Αντί να σταματήσουμε να τρώμε εντελώς, κίνηση που δεν θα μας ωφελήσει, επιλέγουμε έναν συνδυασμό λαχανικών και πρωτεΐνης για τα γεύματά μας.

Αποφεύγουμε να ζυγιστούμε για λίγες ημέρες και επίσης αποφεύγουμε να κάνουμε υπερβολική γυμναστική, γιατί υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΥΓΕΙΑ, POS, ΤΡΟΠΟΙ, ΕΟΡΤΕΣ, ΔΙΑΤΟΡΦΗ, ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ, ΥΠΕΡΦΑΓΙΑ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!