απίστευτη-αποκάλυψη-πελατών-της-τράπ-891495
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 12.04.2021 | 10:25

Απίστευτη αποκάλυψη πελατών της Τράπεζας Πειραιώς: Τους απαντάει… ρομπότ (εικόνες)

Απίστευτη αποκάλυψη έκαναν πελάτες της τράπεζας Πειραιώς που χρησιμοποιούν τη σελίδα της στο facebook. Χωρίς πολλά λόγια παραθέτουμε πώς ανακάλυψαν, χωρίς σχέδιο, ότι… συνομιλούν με… ρομπότ!
Προσέξτε:
Ένας πελάτης κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (facebook.com/piraeusbank/videos/510121030381364) γράφει το παράπονο του:
«Επίσης όταν υποβάλλεις έγγραφο αίτημα δεν σου απαντούν εγγράφως, αλλά μόνο προφορικά και όχι αιτιολογημένα!!! Μάλιστα σου λένε ότι πρέπει να συμφωνήσεις με τους όρους που θέτουν για να σου δώσουν έγγραφη απάντηση… αλλιώς δεν απαντούν εγγράφως… Έτσι εκβιαστικα!!!»
Η τράπεζα Πειραιώς απαντά:
«Καλημέρα σας. Κατανοούμε το θέμα στο οποίο αναφέρεστε. Θα σας παρακαλούσαμε να μας παραχωρήσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος για να έρθουμε σε επαφή μαζί σας και να σας ενημερώσουμε. Σας ευχαριστούμε».
Μια μέρα μετά στην ίδια ανάρτηση μια άλλη πελάτισσα σχολιάζει:
«Μια τράπεζα που όταν δεν σου δίνει δάνειο δεν σου λέει και τον λόγο…». 
Η τράπεζα απαντά λες και η πελάτισσα αναφέρθηκε σε δάνειο της! Δείτε: 
«Καλησπέρα σας. Κατανοούμε το θέμα που αντιμετωπίζετε σχετικά με το δάνειο που επιθυμείτε να λάβετε. Θα σας παρακαλούσαμε να μας παραχωρήσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος για να έρθουμε σε επαφή μαζί σας και να σας ενημερώσουμε. Σας ευχαριστούμε».
Βλέποντας την απάντηση της τράπεζας (μάλλον αυτοματοποιημένη σύμφωνα με κάποιες λέξεις – κλειδιά) ένας τρίτος πελάτης σχολιάζει:
«Τράπεζα Πειραιώς ρομπότ;»
Και η τράπεζα δίνει την εξής απίστευτη απάντηση, προκαλώντας τα γέλια των χρηστών: 
«Καλησπέρα σας. Θα επιθυμούσατε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το ζήτημα που αντιμετωπίζετε προκειμένου να σας κατευθύνουμε;»
Δείτε τις αποκαλυπτικές εικόνες: