alpha-bank-καταγγελίες-η-τράπεζα-εξακολουθε-902171
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 31.10.2021 | 12:07

Alpha Bank- Καταγγελίες: «Η τράπεζα εξακολουθεί να αναγκάζει τους πελάτες να επισκεφθούν τα καταστήματα»

Ένα σημαντικό ζήτημα θέτει πελάτης της Alpha Bank, στη σελίδα της στο facebook:

«Όλες οι συναλλαγές με το δημόσιο καθώς και άνοιγμα λογαριασμών σε τράπεζες του εξωτερικού γίνονται εξ’ αποστάσεως. Δυστυχώς, η τράπεζα εξακολουθεί να αναγκάζει τους πελάτες να επισκεφθούν καταστήματα, τη στιγμή που έχει πλήρη πρόσβαση στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας». 

Τα παραπάνω σημειώνει κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (https://www.facebook.com/AlphaBankPage/photos/a.188796896496587/277528524290090/).

Διαβάστε τον αξιομνημόνευτο διάλογο με την Alpha Bank.

O πελάτης με ευγενικό τρόπο σημειώνει:

«Καλημέρα σας. Δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης του δελτίου ταυτότητας ενώ για τα υπόλοιπα στοιχεία, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εμφανίζεται μήνυμα “Λάθος συστήματος”. Προσπαθώ εδώ και 2,5 μήνες να κάνω ενημέρωση στοιχείων μέσω του gov.gr αλλά είναι αδύνατον».

Η τράπεζα απαντά:

«Καλημέρα σας, λυπούμαστε πάρα πολύ για την καθυστερημένη απάντηση. Η ενημέρωση των στοιχείων της ταυτότητας αφορά αποκλειστικά και μόνο την επαναπιστοποίηση της ταυτότητας σας. Για την επικαιροποίηση/αλλαγή της είναι απαραίτητη η παρουσία σας σε Κατάστημα. Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε είμαστε στη διάθεσή σας. Ευχαριστούμε.»

Αξιοσημείωτο είναι ότι η τράπεζα επανέρχεται, συμπληρώνοντας:

«Καλησπέρα σας. Θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε ότι στο πλαίσιο της υπεύθυνης και ποιοτικής εξυπηρέτησης που επιθυμούμε να προσφέρουμε στους Πελάτες μας, όλες οι υποδείξεις λαμβάνονται σοβαρά υπόψη με τελικό στόχο τη βελτίωση των Προϊόντων και των Υπηρεσιών μας. Ευχαριστούμε».

Ο πελάτης, πάλι με ευγενικό τρόπο, εντοπίζει τα παρακάτω:

«Eυχαριστώ για την απάντηση. Αν σας ενδιαφέρει η ταπεινή άποψη ενός πελάτη, είναι ανάγκη η τράπεζα να αναθεωρήσει τις πολιτικές και τις διαδικασίες της. Πλέον όλες οι συναλλαγές με το δημόσιο καθώς και άνοιγμα λογαριασμών σε τράπεζες του εξωτερικού γίνονται εξ’ αποστάσεως. Δυστυχώς, η τράπεζα εξακολουθεί να αναγκάζει τους πελάτες να επισκεφθούν καταστήματα, τη στιγμή που έχει πλήρη πρόσβαση στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας». 
Δείτε τις εικόνες: