αlpha-bank-καταγγελίες-η-χειρότερη-τράπεζ-893961
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 04.10.2021 | 14:07

Αlpha Bank – Καταγγελίες: «Η χειρότερη τράπεζα» – «Πληρωμή ηλεκτρικού ρεύματος με την έκτη προσπάθεια»

Αlpha Bank – Καταγγελίες: «Η χειρότερη τράπεζα» – «Πληρωμή ηλεκτρικού ρεύματος με την έκτη προσπάθεια»

Συνεχίζονται τα παράπονα για την εξυπηρέτηση των τραπεζών.

Στο νέο παράπονο πελάτη, κάτω από ανάρτηση της Αlpha Bank (στη σελίδα στο facebook Alpha Bank Bonus στις 19 Σεπτεμβρίου) πελάτης καταγράφει σειρά παραπόνων. 

Συγκεκριμένα, στο πρώτο σχόλιο του ο πελάτης υποστηρίζει:

«Εξαργύρωσα τον Μάρτιο με αεροπορικό εισιτήριο, και πως ενώ πλήρωσα κανονικά έκαναν και εξαργύρωση;».

Η τράπεζα απαντά:

«Καλησπέρα σας. Για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τις συναλλαγές σας, παρακαλούμε καλέστε την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο 210 326 0000, καθώς η σελίδα είναι ενημερωτική και δεν διαχειρίζεται προσωπικά δεδομένα. Είμαστε στη διάθεσή σας».

Ο πελάτης επανέρχεται:

«Πάω να κάνω μεταφορά χρημάτων να πληρώσω τα κοινόχρηστα μου λέει η εταιρία πληρωμής κοινοχρήστων δεν συνεργαζόμαστε με την Άλφα είναι η χειρότερη τράπεζα. Φίλος πολιτικός μηχανικός που συμμετέχει στο πρόγραμμα εξοικονόμηση κατ οίκον, φίλε συνεργάζομαι με όλες τις τράπεζες εκτός Άλφα, η χειρότερη τράπεζα. Προσπαθώ να κάνω ανανέωση στο κινητό της μητέρας μου, προσπαθώ όλη μέρα ανεπιτυχώς, μόλις βάζω τα στοιχεία κάρτας Πειραιώς τα δέχτηκε αμέσως. Εφαρμογή ζενίθ πληρωμή ηλεκτρικού ρεύματος με την έκτη προσπάθεια. Καταστήματα Αλφα πάρε τηλέφωνο στο τάδε νούμερο μην έρχεσαι στο κατάστημα. Καταστήματα Πειραιώς ευγενικότατοι σε αντίθεση με τους αγενέστατους της Άλφα, σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν και αν χρειαστεί κάτι παίρνουν αυτοί τηλέφωνο και επιλύουν το πρόβλημα αμέσως».

Δείτε την εικόνα: