υπ-ψηφιακής-διακυβέρνησης-διάθεση-κα-981632
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 17.01.2022 | 19:20

Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Διάθεση και έκδοση πιστοποιητικών στους υπαλλήλους των ΚΕΠ

Δημοσιεύτηκε η απόφαση Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης 46285 ΕΞ 2021/31.12.2021 (ΦΕΚ 71/17.01.2022 τεύχος Β’), η οποία ορίζει τις διατάξεις για την διάθεση και έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών σε υπαλλήλους των ΚΕΠ.

Τι αναφέρει η απόφαση

Μετά την παρ. 7 του άρθρου Μόνου της υπ’ αρ. 31368/9.11.2020 απόφασης του Υπουργού Επικρατείας (Β΄ 4941), προστίθεται νέα παράγραφος 7Α, ως εξής:

«7Α. Κατά παρέκκλιση των παρ. 4 έως 7, ειδικά ως προς τους υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), εξουσιοδοτείται η Αρχή Εγγραφής της παρ. 1:

α) να προβαίνει στην απ’ ευθείας διάθεση και έκδοση εγκεκριμένων πιστοποιητικών ηλεκτρονικής υπογραφής για τους υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ή

β) να αποδίδει τους ρόλους που προβλέπονται στην παρ. 4 σε υπαλλήλους των ΚΕΠ, για την διάθεση και έκδοση εγκεκριμένων πιστοποιητικών ηλεκτρονικής υπογραφής στους δικαιούχους υπαλλήλους αυτών, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΚΣΗΔΕ).».

2. Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αρ. 31368/9.11.2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας (Β΄ 4941).

Όλη η απόφαση