Μηταράκης: Κάνει διαφήμιση στο Αφγανιστάν -Πόσο θα μας κοστίσει - Aftodioikisi.gr
Τετάρτη
20
Οκτώβριος
Back

Μηταράκης: Κάνει διαφήμιση στο Αφγανιστάν -Πόσο θα μας κοστίσει

Καταχωρίσεις σε εφημερίδες του Αφγανιστάν και βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προετοιμάζει εταιρεία για λογαριασμό του ελληνικού υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, προκειμένου να υλοποιήσει καμπάνια προβολής σε κατοίκους του Αφγανιστάν για τα ισχύοντα σε σχέση με τους Αφγανούς αιτούντες άσυλο στην Ελλάδα.

Στη λογική αυτή… αναρτήθηκε στην Διαύγεια η απόφαση του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου για απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών υλοποίησης ενημερωτικής καμπάνιας σε τρίτες χώρες με ΑΔΑ: ΨΛΑ046ΜΔΨΟ-Ν6Π.

Σε αυτήν περιγράφεται το τι περιλαμβάνουν οι υπηρεσίες που θα πληρώσει με 73.532 ευρώ το υπουργείο για μία εξειδικευμένη ψηφιακή καμπάνια που θα ενημερώνει Αφγανούς πολίτες σε θέματα που αφορούν τη διαδικασία Ασύλου και τις συνθήκες διαβίωσης των Αφγανών αιτούντων άσυλο μέσω των social media.

Προβλέπεται, σύμφωνα πάντα με την απόφαση του υπουργείου:

  • Καμπάνια προβολής βίντεο και διαδικτυακών banners στην πλατφόρμα Viber για διάρκεια τριών μηνών, με στόχο τουλάχιστον 4 εκατ. impressions (κόστος 37.200 ευρώ).
  • Καμπάνια προβολής διαδικτυακών banners σε πολίτες του Αφγανιστάν σε ηλεκτρονικά μέσα του Αφγανιστάν (κόστος 2.480 ευρώ).
  • Καμπάνια προβολής βίντεο στις πλατφόρμες YouTube, Dailymotion ή άλλες για διάστημα τουλάχιστον τριών μηνών, με τουλάχιστον 4.040.404 impressions, 1.200.000 views, στην πλατφόρμα YouTube (in stream), 90.000 thruplays στο Facebook και τουλάχιστον 2.500.000 impressions και 9.000 clicks στην πλατφόρμα Google GDN (κόστος 12.400 ευρώ).
  • Τέσσερις καταχωρίσεις σε εφημερίδες του Αφγανιστάν (κόστος 12.400 ευρώ).
  • Καμπάνια προβολής διαδικτυακών banners σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε πολίτες του Αφγανιστάν, με τουλάχιστον 500.000 impressions και 3.000 clicks σε Facebook ads και Instagram ads και τουλάχιστον 1.000.000 impressions σε Facebook videos και Instagram videos (κόστος 3.720 ευρώ). Επιπλέον, το κόστος παροχής των υπηρεσιών φτάνει τα 5.332 ευρώ. Οπως δήλωσε ο υπουργός Νότης Μηταράκης σε σχέση με τη μείωση των μεταναστευτικών ροών στα νησιά, «συνεχίζουμε με αποτελεσματικό τρόπο την υλοποίηση μιας αυστηρής αλλά παράλληλα δίκαιης μεταναστευτικής πολιτικής, που δεν επιτρέπει πλέον σε κανέναν να καθιστά την Ελλάδα πύλη εισόδου για τα κυκλώματα λαθροδιακινητών». Ο κ. Μηταράκης θα μεταβεί στη Σάμο για τα εγκαίνια του νέου ΚΥΤ.

Σημαντικές όμως είναι και οι αποκαλύψεις που κάνει η εφημερίδα ΑΥΓΗ για αυτό το εγχείρημα. Γράφει:

“Θα περίμενε κανείς την ώρα που όλη η Ευρώπη και όχι μόνο προσπαθεί να οργανωθεί για να αντιμετωπίσει ένα νέο προσφυγικό κύμα από το Αφγανιστάν, μετά την επάνοδο των Ταλιμπάν στην εξουσία, το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου να προκρίνει έναν συνεργάτη με τεκμηριωμένη εμπειρία και σοβαρούς ανθρώπινους και τεχνικούς πόρους που να έχουν επιβεβαιωθεί από την πορεία του στην αγορά. Γι’ αυτό, αναζητήσαμε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) τα στοιχεία της WEARERECIPE.

Για όσους δεν θυμούνται, η επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη να καταργήσει το υπουργείο με την ανάληψη της εξουσίας το 2019 και παράλληλα να σταματήσει την ροή ανθρώπων προς την ενδοχώρα μπλοκάροντας τις διαδικασίες χορήγησης ασύλου, οδήγησε σε ασφυξία τα νησιά, στην καταστροφική πυρκαγιά της Μόριας και τελικά σε πολύ άσχημες καταστάσεις για τον κ. Μηταράκη στη Χίο στα μέσα Ιανουαρίου του 2020. Λίγες ώρες μετά ήρθε η αιφνιδιαστική υπουργοποίησή του και η ανασυγκρότηση του υπουργείου δεν βοήθησε βέβαια τους ίδιους τους πρόσφυγες, καθώς ακολούθησε επέκταση των κλειστών δομών σε αριθμό και έκταση, συνέχιση του αποκλεισμού τους από ομαλή πρόσβαση στις διαδικασίες ασύλου, πρακτικές επαναπροωθήσεων για τις οποίες η Ελλάδα έχει διεθνώς καταδικαστεί και πολλά ακόμη προσβλητικά για την χώρα μας”.

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!