υπ-παιδείας-κέντρο-περιβαλλοντικής-ε-293875
ΠΑΙΔΕΙΑ | 02.11.2011 | 16:10

Υπ. Παιδείας: Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε κάθε περιφερειακή ενότητα

Τη λειτουργία ενός Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε κάθε περιφερειακή ενότητα έχει αποφασίσει το υπουργείο Παιδείας, όπως εξηγεί, με έγγραφό της που διαβιβάστηκε στη Βουλή, η αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Φώφη Γεννηματά.

Η απόφαση αυτή ελήφθη από το υπουργείο, «γνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και την προσφορά τους στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα περιβάλλοντος».

Το έγγραφο διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Γιώργου Καρασμάνη, ο οποίος έχει ζητήσει να συνεχιστεί η λειτουργία των δύο Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του νομού Πέλλας.

Στην απάντηση της η αναπληρωτής υπουργός αναφέρει για τη συγχώνευση του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Έδεσσας με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γιαννιτσών, ότι με υπουργική απόφαση που υπογράφηκε τον περασμένο Ιούλιο, με θέμα «Δυνατότητες υλοποίησης προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, υπό αναστολή για το σχολικό έτος 2011-2012», θα χρησιμοποιούνται και οι εγκαταστάσεις στα Γιαννιτσά, όπου μια παιδαγωγική ομάδα θα μπορεί να οργανώνει σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.

Ο βουλευτής έχει επισημάνει ότι τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Έδεσσας και Γιαννιτσών λειτουργούν με μεγάλη επιτυχία και υλοποιούν προγράμματα για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, προωθούν την οργάνωση εκδηλώσεων και δράσεων σχετικά με το περιβάλλον και πραγματοποιούν, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς, επιμορφωτικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, αλλά και γενικότερα για ομάδες ενηλίκων.

Όπως πάντως τονίζει η Φώφη Γεννηματά, «στόχος και προτεραιότητα του υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μετά την ομαλή λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων, είναι να βρεθεί στο επίκεντρο και η περιβαλλοντική εκπαίδευση, μία και μέσα από την προσπάθεια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης υιοθετούνται καινοτόμες δράσεις, όπως η βιωματική μάθηση και κυρίως η διαπαιδαγώγηση γύρω από ένα αξιακό περιβάλλον με σεβασμό και προσανατολισμό τόσο στην αειφόρο ανάπτυξη όσο και στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ