Υπ. Οικονομικών: Οι «δημοτικές» εφορίες θα κάνουν δουλειά ΔΟΥ

 «Τα Φορολογικά ΚΕΠ θα στεγάζονται σε κτήρια των ΟΤΑ, ώστε να επιτευχθούν συνέργειες και να ελαχιστοποιηθεί το κόστος λειτουργίας τους. Στα Φορολογικά ΚΕΠ οι πολίτες μπορούν να διεκπεραιώνουν κάθε εργασία, για την οποία προσέρχονταν μέχρι σήμερα στις ΔΟΥ».

 Αυτό ξεκαθαρίζει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών, στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της δεύτερης φάσης του πολύμηνου σχεδίου για την ενοποίηση των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ). Σύμφωνα με το σχέδιο, από 14/01/2013 αναστέλλεται η λειτουργία 51 ΔΟΥ σε ολόκληρη τη χώρα, ενώ παράλληλα ολοκληρώνονται οι διοικητικές ρυθμίσεις έτσι ώστε οι πολίτες να μην υποχρεώνονται πλέον να προσέρχονται στις εφορίες. Κατά την τρίτη και τελευταία φάση του σχεδίου, θα ανασταλεί στις 18/03/2013 και η λειτουργία 20 ΔΟΥ που λειτουργούν στα νησιά.

 «Έγινε διεξοδική διαπραγμάτευση με την τρόικα για το θέμα των ΔΟΥ, ώστε από 90 ΔΟΥ που είχε δεσμευτεί η χώρα το 2011, να παραμείνουν τελικά 120 ΔΟΥ εν λειτουργία εντός του 2013. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι καταφέραμε την ίδρυση ενός Φορολογικού ΚΕΠ σε κάθε Δήμο, στον οποίο αναστέλλεται η λειτουργία της ΔΟΥ, έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας.

Επιπλέον, το Υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη προβεί σε ηλεκτρονικοποίηση διαδικασιών στο πλαίσιο του TAXISnet, παρέχοντας ολοένα και περισσότερες υπηρεσίες στους πολίτες μέσω διαδικτύου. Επιπρόσθετα, συνεχίζονται οι εργασίες με στόχο εντός του επόμενου διμήνου να είναι εφικτή η διεκπεραίωση των πληρωμών που διενεργούνταν στις ΔΟΥ αποκλειστικά στις τράπεζες.

Διαβάστε επίσης:
Στον «αέρα» οι 99 «δημοτικές» εφορίες

ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΔΟΥ, ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, ΚΕΦ, ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΦΟΡΙΕΣ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!