εγκρίθηκε-το-ν-σ-για-τον-κοκ-νέα-επίθεσ-387406
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 15.03.2018 | 21:47

Εγκρίθηκε το ν/σ για τον ΚΟΚ- Νέα επίθεση Χρ. Σπίρτζη στην Taxi Beat

Και νέα δριμεία  επίθεση κατά της Taxi Beat, εξαπέλυσε ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης στην κατ’ άρθρων συζήτηση του σχεδίου νόμου για τις μεταφορές που εγκρίθηκε σήμερα κατά πλειοψηφία (μόνο από ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ) στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Αίσθηση προκάλεσαν οι υπαινιγμοί του υπουργού για διασυνδέσεις της ΝΔ με την εν λόγω εταιρία, την οποία  κατηγόρησε ξανά ότι δεν πληρώνει φόρους στην Ελλάδα και ότι έχει offshore στη μετοχική της σύνθεση.

“Ο κ. Δρανδάκης μας είπε ότι το 2,5% της Beat είναι οι offshore, κι εγώ σας λέω πως μόνο μία από αυτές έχει 36,18% προνομιούχες και 10,8% κοινές μετοχές” είπε ο υπουργός Μεταφορών προσθέτοντας ότι είναι πάρα πολλές οι offshore που μετείχαν. Μας λέτε ότι το ελληνικό θαύμα γεννήθηκε στο Λονδίνο, μήπως εμείς είμαστε αλλού; Πριν λίγα χρόνια διάβαζα παραμύθια στα παιδιά μου, ούτε ο Τριβιζάς δεν γράφει τέτοια. Ότι ήθελε 40.000 ευρώ να ξεκινήσει τη εταιρία και γι’ αυτό το έκανε στο Λονδίνο γιατί εκεί κάνει μια μέρα. Στη συνέχεια  έκανε παράρτημα στην Ελλάδα και μετά, σε τρία χρόνια όλες οι offshore συνέρρευσαν  για να τη χρηματοδοτήσουν, αλλά δεν έχει πρότυπη εφαρμογή σαν startup στη χώρα μας όπου υπάρχουν άλλες 5-6 παρόμοιες και εκατοντάδες στην Ευρώπη και με τζίρο 1,4 εκατ. στη συνέχεια πουλήθηκε στην Daimler, άλλος έγραφε για 40, άλλος για 45 εκατ. Αν δείτε ποια site σας ευνοούν, που έγραψαν πόσο πουλήθηκε το ελληνικό θαύμα, θα κλάψετε όταν το γράψει το Documento”.

Συνεχίζοντας σε υψηλούς τόνους, ο κ. Σπίρτζης αναρωτήθηκε εάν “υπάρχει πολιτικό θέμα” με την εταιρία αυτή και για ποιο λόγο έκανε ειδική αναφορά ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

“Ο κ. Δρανδάκης, μάζεψε 8 εκατ. και έφερε 1 εκατ. εδώ, κάποιες εταιρίες διαμεσολάβησης ξεσκίζουν τις υπηρεσίες Μεταφορών, το παραδέχτηκε ο ίδιος ότι δεν πληρώνει φορολογία εισοδήματος, κι ότι τα λεφτά πάνε σε τράπεζα της Ολλανδίας την AMRO” συνέχισε ο κ. Σπίρτζης. “Ο  Έλληνας πολίτης πληρώνει και τα λεφτά του πηγαίνουν έξω, και την λένε ελληνικό θαύμα και μας εγκαλείτε κιόλας; Κι ότι  έγινε κομμουνιστής ο Θύμιος Λυμπερόπουλος; Εμείς δεν θα επιτρέψουμε να αποδομείται καμία επαγγελματική ομάδα”.

Μάλιστα ο υπουργός Μεταφορών είπε ότι αν ήρθαν τόσες offshore να χρηματοδοτήσουν την Beat τότε το υπουργείο Μεταφορών θα έπρεπε να μαζέψει …40 δισ. από τις καινοτόμες εφαρμογές που έχει υλοποιήσει. Ενώ μεταξύ των παραδειγμάτων που ανέφερε είναι ότι το υπουργείο ξεκαθάρισε “ποιος δρόμος ανήκει σε ποιόν” και “το σύστημα ηλεκτρονικών κληρώσεων για απευθείας αναθέσεις”.

Απαντώντας στις επικρίσεις του Γιάννη Μανιάτη της ΔΗΣΥ ο οποίος νωρίτερα είπε ότι “ζηλέψατε τη δόξα της στολής παραλλαγής του ομοτράπεζού σας κ. Καμμένου που με αυτή παριστάνει τον στρατηγό και κάνατε κι εσείς χθες το ΣΔΟΕ ενώ δεν είναι αρμοδιότητά σας”, ο κ. Χρ. Σπίρτζης είπε με  έμφαση:  μ’ αυτά που μας αφήσατε φοράμε όλοι στολή παραλλαγής όχι μόνο ο κ., Καμμένος.

Ενώ ο εισηγητής της ΝΔ Αχ. Καραμανλής έκανε λόγο για “σύγκρουση δύο κόσμων. Αυτών που συμβολίζουν το χθες και φωνάζουν κι αυτών που εκφράζουν το νέο ηλεκτρονικό επιχειρείν κι απαντούν σε όλες τις ερωτήσεις που τους τίθενται. Όσοι μας παρακολούθησαν θα έβγαλαν τα συμπεράσματά τους”, είπε χαρακτηριστικά.

Η απάντηση Σπίρτζη στην παρατήρηση της ΝΔ ήταν ότι συγκεκριμένες ομάδες που ανήκαν στη ΝΔ την εγκαλείπουν γιατί και η ΝΔ τις εγκατέλειψε για χάριν συμφερόντων,  ειδικά στις μεταφορές.