Δημόσιο: Έτσι θα γίνει η ψηφιοποίηση των εγγράφων (ΠΔ)

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το Προεδρικό Διάταγμα που αφορά στο Ηλεκτρονικό Αρχείο και στην Ψηφιοποίηση των εγγράφων.

Τα βασικά σημεία του Προεδρικού Διατάγματος αφορούν θέματα σχετικά με την αρχειοθέτηση ηλεκτρονικών εγγράφων και δεδομένων, καθώς και τη διαδικασία ψηφιοποίησης των έντυπων αρχείων της Δημόσιας Διοίκησης.

Παράλληλα ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με τα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφάλειας. Τέλος, προβλέπεται μηχανισμός δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας για την ανάκτηση των δεδομένων από καταστροφή ή βλάβη του συστήματος ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης.

Αποτελεί μια από τις βασικές προϋποθέσεις για την υλοποίηση της πολιτικής για την αποκλειστικά ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων στο δημόσιο, και αποτελεί συνέχεια σχετικών ρυθμίσεων που έχει ήδη θεσμοθετήσει το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, όπως η Υπουργική Απόφαση που αφορά στη διακίνηση εγγράφων μεταξύ φορέων του δημοσίου τομέα και φυσικών προσώπων ή ΝΠΙΔ, η Υπουργική Απόφαση για την ασφαλή χρονοσήμανση και ηλεκτρονική επιβεβαίωση λήψης εγγράφων, κ.α.

Κατά τη σύνταξη του καταβλήθηκε προσπάθεια ώστε να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες των υφιστάμενων υποδομών και των εν εξελίξει συγχρηματοδοτούμενων έργων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΕΣΠΑ, ώστε να μην προκληθούν πρόσθετες δαπάνες στο κρατικό προϋπολογισμό.

Επισυνάπτεται το Προεδρικό Διάταγμα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΦΕΚ, ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ, ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!