Σύλλογος Υπαλλήλων Π.Αττικής: Τραγική η υποστελέχωση στις οικονομικές υπηρεσίες
«Τραγική είναι η κατάσταση, που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι των οικονομικών υπηρεσιών της Περιφέρειας», περιγράφει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής, συμπληρώνοντας τα εξής:
«Η μόνιμη υποστελέχωση, ο τεράστιος όγκος δουλειάς, οι ευθύνες που έχουν επωμιστεί και η πίεση που υπάρχει για να διεκπεραιωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται, προκαλούν τεράστια προβλήματα και οδηγούν στην επιβάρυνση της υγείας των συναδέλφων.
Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε συχνά περιστατικά κρίσης άγχους, λιποθυμικά επεισόδια κλπ, όπως είχαμε και την προηγούμενη βδομάδα στον Πειραιά, που ανάδειξαν για άλλη μια φορά τα προβλήματα από την ανυπαρξία γιατρού εργασίας, μιας και μετά από τους κατ’ επανάληψη άγονους διαγωνισμούς (αφού δεν προχωρούν σε προσλήψεις μόνιμων γιατρών εργασίας) σήμερα υπάρχει γιατρός εργασίας μόνο στον Κεντρικό Τομέα (κι αυτός μετά από απευθείας ανάθεση!!!). Σημειώνουμε ότι στο κτήριο που στεγάζονται οι υπηρεσίες των Π.Ε. Πειραιά & Νήσων οι εργαζόμενοι είναι πάνω από 300.
Η κατάσταση στα 3 περίπου χρόνια, που πέρασαν και οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιών Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) στις Οικονομικές Υπηρεσίες των Περιφερειών όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί, αλλά συνεχώς οξύνεται, αφού όπως είναι γνωστό η μεταφορά των αρμοδιοτήτων αυτών έγινε χωρίς την μεταβίβαση ανθρώπινου δυναμικού και γενικότερων πόρων και έχει επιφορτίσει με πρόσθετα προβλήματα και επιβαρύνσεις τους εργαζόμενους, που μεγεθύνθηκαν και με την κατάργηση του προληπτικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Επαναφέρουμε βασικά αιτήματα για :
- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού ειδικοτήτων, που απαιτούνται στις Οικονομικές Υπηρεσίες.
- Δημιουργία «επίσημου» Οδηγού Εκκαθάρισης Δαπανών από τους εμπλεκόμενους φορείς (Ελεγκτικό Συνέδριο, Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, Υπουργείο Εσωτερικών, Περιφερειακές Αρχές κλπ) προσαρμοσμένου στις ανάγκες των Περιφερειών, βασισμένου σε κωδικοποιημένη νομοθεσία και με υποχρέωση συνεχούς συμπλήρωσης και επικαιροποίησης, προσβάσιμου σε όλους.
- Απλοποίηση της σχετικής νομοθεσίας και των προβλεπόμενων διαδικασιών.
- Χρήση τεχνολογικών εργαλείων (κατάλληλη ηλεκτρονική πλατφόρμα, ψηφιοποίηση κλπ) και μέσων που μειώνουν την γραφειοκρατία και την σπατάλη ανθρώπινων πόρων.
- Επαναφορά του προληπτικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, στις δαπάνες των ΟΤΑ».
Προτεινόμενα άρθρα
11.03.2024 | 17:05