οσεαδε-καταγγελία-για-το-συντονιστή-α-430034
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ | 02.01.2018 | 19:59

ΟΣΕΑΔΕ: Καταγγελία για το συντονιστή Αποκεντρωμένης Θεσσαλίας -Στερεάς Ελλάδας

Οξύτατη ανακοίνωση όπου μεταξύ άλλων περιγράφουν «διώξεις» του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, Νικόλαου Ντίτορα κατά υπαλλήλων της ΑΔ, καταγγέλλει η Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.

Αφορμή της καταγγελίας στάθηκε η αναστολή εκτέλεσης απόφασής του Συντονιστή της ΑΣ Θεσσαλίας – Στερεάς για μετακίνηση υπαλλήλου, από το Διοικητικό Εφετείο Λάρισας και ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη κι άλλες μετακινήσεις συναδέλφων τους τις οποίες όπως σημειώσαμε τις χαρακτηρίζουν διώξεις.

Διαβάστε την ανακοίνωση όπου εμπλέκει ακόμη και τον υπουργό Εσωτερικών ως πολιτικό προϊστάμενο του κ. Ντίτορα:

“Δύο μήνες πέρασαν μόνο, από το εξώδικο που απέστειλε η ΟΣΕΑΔΕ προς τον Συντονιστή για τις αυθαίρετες και παράνομες  αποφάσεις του, σχετικά με τις μεταθέσεις υπαλλήλων στην Α.Δ Θεσσαλίας – Στ. Ελλάδας , και ήρθε η δικαίωση από το Διοικητικό Εφετείο Λάρισας – Τμήμα Β΄.

Με την υπ’ αρ. 52/2017 απόφασή του το Δ.Ε Λάρισας-Τμήμα Β΄ αναστέλλει την εκτέλεση της απόφασης μετακίνησης  της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης  Δασών Ν. Μαγνησίας στο Δασαρχείο Αλμυρού Βόλου, μέχρι εξέτασης της αίτησης ακύρωσης. Η αναστολή έγινε δεκτή με το σκεπτικό ότι  η μεταφορά της υπαλλήλου από τη Διεύθυνση Δασών Ν. Μαγνησίας στο Δασαρχείο Αλμυρού, συνιστά μετάθεση του άρθρου 67 και όχι μετακίνηση του άρθρου 66 του Υ.Κ και  οι λόγοι ακύρωσης της απόφασης  είναι προδήλως βάσιμοι και η αίτηση ακύρωσης πιθανολογεί ότι μπορεί να   ευδοκιμήσει !!!

Στο εξώδικο μας επισημαίναμε ότι « ……, μετάθεση του υπαλλήλου της Κεντρικής και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης είναι, κατά την έννοια, τόσο του Συντάγματος (άρθρο 103), όσο και των διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα (άρθρο 67)η μετακίνησή του, από την θέση που κατέχει, σε ομοιόβαθμη θέση του ίδιου κλάδου και ιεραρχίας, η οποία, όμως, ανήκει σε άλλη, διακεκριμένη υπηρεσιακή μονάδα (με ιδία κατά τόπο και καθ’ ύλη αρμοδιότητα, έδρα και οργανική συγκρότηση), έστω και αν αυτή ευρίσκεται στον ίδιο τόπο. Για τη διενέργεια αυτής της υπηρεσιακής μεταβολής απαιτείται σύμφωνη γνωμοδότηση υπηρεσιακού συμβουλίου, ως ουσιώδης τύπος διαδικασίας. ».  Ζητήσαμε δε, στο εξώδικο, όλες οι μεταθέσεις που βαπτίσθηκαν από την Α.Δ ως μετακινήσεις να ανακληθούν. Φαίνεται όμως ότι ο Συντονιστής δεν ασχολήθηκε στα σοβαρά με το περιεχόμενο του εξωδίκου που του στείλαμε.

Στην συνάντηση που είχε το Προεδρείο της ΟΣΕΑΔΕ στις 19-10-2017 με τους Γενικούς Διευθυντές της Α.Δ λόγω απουσίας του Συντονιστή , ο Γενικός Διευθυντής Εσωτερικής Λειτουργίας ήταν μέχρι τότε ,υπέρμαχος της νομιμότητας των πράξεων του Συντονιστή και πώς να μην ήταν, αφού τις είχε συνυπογράψει ; Η Διοίκηση της Α.Δ για πόσο καιρό θα συνεχίσει να επιμένει, στην τακτική της να βαφτίζει τις μεταθέσεις ως μετακινήσεις ;

Σχεδόν πριν καθαρογραφεί και επιδοθεί όμως, η απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Λάρισας, ο Συντονιστής κ. Ντίτορας Νικόλαος, προχώρησε και σε νέες  διώξεις  υπαλλήλων.  Αυτή τη φορά διάλεξε την Πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων, θέλοντας να δώσει ένα μήνυμα σε όλους εκείνους που φανερά η μη, αντιδρούν.

Πως αλλιώς  δικαιολογείται η απόφασή του να « μετακινήσει » την Πρόεδρο του Συλλόγου , μέλος του Δ.Σ της ΟΣΕΑΔΕ  και αιρετό μέλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, Ελένη Μπελτέ και να την τοποθετήσει σε μία θέση ψυγείο, χωρίς καμία ουσιαστική αιτιολογία και  μακριά από τους εργαζόμενους;

Με την κίνηση του αυτή, φανερώνει την πρόθεση του να υπάρχει μέτωπο και με τον Πρωτοβάθμιο Σύλλογο αλλά και με την Ομοσπονδία καταδεικνύοντας την διοικητική έπαρση του. Θα είμαστε συνεχώς απέναντι σε κάθε κίνηση αυθαιρεσίας που θα εκδηλώνεται κατά των εργαζομένων γιατί φαίνεται ότι ο Συντονιστής δεν έχει αποφασίσει να αλλάξει ακόμα  ρότα.

Αλήθεια ποιόν πείθει, όταν επικαλείται γενικώς και αορίστως « υπηρεσιακές ανάγκες » όταν  για παράδειγμα, μέσα στην ίδια μέρα ( 14-12-2017) :

α) καθαιρεί τον Αναπληρωτή Προϊστάμενο της Δ/νσης Υδάτων  Στερεάς Ελλάδας που ό ίδιος ο Συντονιστής τον είχε ορίσει με την 15179/194086/1.11.2017 απόφασή του , δηλαδή πριν από 45 ημέρες  και τον μετακινεί με την απόφαση 18063/225125/14.12.2017  ως Τμηματάρχη στη Δ/νση Αγροτικών Υποθέσεων Στερεάς Ελλάδας. Φαίνεται κρίθηκε ακατάλληλος ως Αναπληρωτής Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Υδάτων σε 45 μόνο ημέρες που ασκούσε τα καθήκοντα του Διευθυντή και παράλληλα  έκανε και το λάθος να αποκτήσει και μεταπτυχιακό στη διαχείριση των υδάτων για να μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στα αυξημένα καθήκοντά του.

β) εκδίδει 3 διοικητικές πράξεις για «δικό» του υπάλληλο προκειμένου να τον προωθήσει  ιεραρχικά και να καλύψει την δήθεν κενή θέση Τμηματάρχη  που ο ίδιος παράνομα δημιούργησε.

Είναι άξιο θαυμασμού η πάταξη της γραφειοκρατίας και η ταχύτητα του Συντονιστή για να  βολέψει τους ημετέρους του !!!!!

Ο Συντονιστής με τις  18064/225129/14.12.201 , 18066/225136/14.12.2017  και 18068/225140/14.12.2017  αποφάσεις του , τον ίδιο υπάλληλο την ίδια ημέρα τον μεταθέτει από τη Δ/νση ΠΕ.ΧΩ Στερεάς Ελλάδας στη Δ/νση Υδάτων Στερεάς Ελλάδας , τον ορίζει Αναπληρωτή Προϊστάμενο Τμήματος και Αναπληρωτή Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Υδάτων !!!!

Ο Συντονιστής και όσοι συνυπέγραψαν τις αποφάσεις του , ανακάλυψαν νέα κριτήρια για την Αναπλήρωση Προϊσταμένων. Φαίνεται ότι το άρθρο 87 του Υ.Κ που αφορά την διαδικασία  αναπλήρωσης προϊσταμένων, δεν ισχύει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλία – Στ. Ελλάδας. Αλλιώς πως εξηγείται αυτά που αναφέρει στο σώμα της απόφασής του  ότι «  ο  …(Α) Αναπληρωτής Προϊστάμενος Τμήματος αν και υπολείπεται σε χρόνο άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου Τμήματος  του …( Β) υπερέχει σε προσόντα του ( Β ) επειδή έχει και δεύτερο ( !!!)  τίτλο σπουδών ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας,  και ορίζεται Αναπληρωτής της Διεύθυνσης Υδάτων !! ».

Να σημειώσουμε ότι το άρθρο 87 του Υ.Κ ορίζει ρητά ότι,  αν κενωθεί η θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ( Διεύθυνσης ) αυτή καλύπτεται  από τον προϊστάμενο των υποκείμενων οργανικών μονάδων ( Τμήματα ) που έχει ασκήσει περισσότερο χρόνο καθήκοντα προϊσταμένου.

Ακόμη και τα μόρια που δίνει ο νόμος 4369/2016 για τις αξιολογήσεις των προϊσταμένων αν και όποτε γίνουν ,  το δεύτερο πτυχίο επιδοτείται με 30 μόρια , ενώ η θέση ευθύνης με 16,5 μόρια για κάθε έτος και μέχρι 10 έτη !!!!

Αλήθεια πιστεύουν ότι, οι εργαζόμενοι που θίγονται και ζημιώνονται  από τις αποφάσεις του Συντονιστή, έχουν την πολυτέλεια να προσφεύγουν στα Δικαστήρια για να δικαιωθούν ; Τους περισσεύουν 1.500 ευρώ σήμερα ;

Οι υπηρεσιακοί παράγοντες οι οποίοι τον συμβουλεύουν, δεν γνωρίζουν ότι οι Δικαστικές αποφάσεις παράγουν υποχρέωση συμμόρφωσης με το περιεχόμενο της απόφασης και η Διοίκηση πρέπει να απέχει από κάθε ενέργεια που είναι αντίθετη προς όσα κρίθηκαν ; Ή ακόμη πιστεύουν  ( Συντονιστής , Γενικός Διευθυντής και Διευθυντής Διοίκησης )  παρά την σωρεία Δικαστικών αποφάσεων ( ΣΤΕ και Διοικητικά  Εφετεία σε όλη τη Χώρα ) που έχουν κρίνει την έννοια της μετάθεσης κατά το άρθρο 103 του Συντάγματος και το άρθρο 67 του Υ.Κ , ότι μπορούν να ερμηνεύουν το νόμο όπως τους βολεύει ;

Ο Υπουργός Εσωτερικών  ως πότε θα καλύπτει τις αυθαιρεσίες και παρανομίες του Συντονιστή της Α.Δ.Θ.ΣΤ.Ε ;

Ως ΟΣΕΑΔΕ ζητάμε :

  • Να σταματήσει η τρομοκρατία που ασκείται από το Συντονιστή προς τους υπαλλήλους.
  • Να σταματήσουν εδώ και τώρα οι διώξεις των υπαλλήλων στην Α.Δ, όπως και οι διώξεις των συνδικαλιστών που δεν συμφωνούν με τις διοικητικές αυθαιρεσίες .
  • Να ανακληθούν όλες οι αποφάσεις μετάθεσης που βαφτίστηκαν «μετακινήσεις» από τη Διοίκηση.

Κάνουμε επίσης γνωστό σε όλους, ότι όλες αυτές οι παρεμβάσεις της ΟΣΕΑΔΕ, έχουν ένα και μόνο σκοπό. Την διασφάλιση των δικαιωμάτων όλων των εργαζομένων στις Α.Δ. και σε καμία περίπτωση δεν εμφορούνται από πράξεις αντεκδίκησης η μικροπολιτικής σκοπιμότητας η προσωπικής αντιπαράθεσης.”