αδεδυ-ζητά-παράταση-θητείας-των-διοικ-911620
ΔΗΜΟΣΙΟ | 03.01.2022 | 12:18

ΑΔΕΔΥ: Ζητά παράταση θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, μέχρι 31/03/2022, ζητά η ΑΔΕΔΥ με επιστολή της προς τον υπουργό Εργασίας.

Αναλυτικά η επιστολή:

Προς:

Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

κ. Κωνσταντίνο Χατζηδάκη

Κοιν.: Υπουργό Εσωτερικών

κ. Μάκη Βορίδη

 Θέμα: Παράταση θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, μέχρι 31/03/2022.

κ. Υπουργέ,

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ζητά την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, μέχρι 31/03/2022, επειδή είναι αδύνατο, λόγω της μεγάλης έξαρσης της πανδημίας, να πραγματοποιηθούν οι Γενικές Συνελεύσεις και οι αρχαιρεσίες των εργαζομένων.