ΑΔΕΔΥ: Ζητά παράταση θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων
Την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, μέχρι 31/03/2022, ζητά η ΑΔΕΔΥ με επιστολή της προς τον υπουργό Εργασίας.
Αναλυτικά η επιστολή:
Προς:
Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
κ. Κωνσταντίνο Χατζηδάκη
Κοιν.: Υπουργό Εσωτερικών
κ. Μάκη Βορίδη
Θέμα: Παράταση θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, μέχρι 31/03/2022.
κ. Υπουργέ,
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ζητά την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, μέχρι 31/03/2022, επειδή είναι αδύνατο, λόγω της μεγάλης έξαρσης της πανδημίας, να πραγματοποιηθούν οι Γενικές Συνελεύσεις και οι αρχαιρεσίες των εργαζομένων.
Προτεινόμενα άρθρα
17.06.2026 | 07:29
17.06.2026 | 07:20





