ΚΕΠ: Σε ποια περίπτωση οι πολίτες εξυπηρετούνται χωρίς ραντεβού (εγκύκλιος)

e-ΕΦΚΑ

Όπως είναι γνωστό, η εξυπηρέτηση γενικά στο Δημόσιο και ειδικά στα ΚΕΠ, γίνεται με ραντεβού.

Ωστόσο, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε μία περίπτωση η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει και χωρίς ραντεβού.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην παράγραφο Η της σχετικής εγκυκλίου:

«Σχετικά με την εξυπηρέτηση πολιτών για τη διενέργεια γνησίου της υπογραφής, δύναται αυτοί να εξυπηρετούνται, με μέριμνα του εκάστοτε προϊσταμένου ΚΕΠ, χωρίς ραντεβού εφόσον κατά την δεδομένη χρονική στιγμή προσέλευσης είναι δυνατή η είσοδός τους στο ΚΕΠ με βάση τα ισχύοντα μέτρα τήρησης αποστάσεων και του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού παριστάμενων εντός του χώρου του ΚΕΠ».

Το θέμα αναδείχθηκε μετά την καταγγελία πολίτη κατά υπαλλήλου του ΚΕΠ Ζωγράφου,  η οποία  ζήτησε να εξυπηρετηθεί για γνήσιο υπογραφής χωρίς ραντεβού. 

Μάλιστα, για το θέμα υπήρξε και έντονη αντίδραση των εργαζόμενων στα ΚΕΠ.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ, ΚΕΠ, ΧΩΡΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]