Δημόσιο: Ποιες υπηρεσίες συγκεντρώνουν τις περισσότερες καταγγελίες πολιτών

Υπηρεσίες των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης συγκέντρωσαν τις περισσότερες καταγγελίες πολιτών για το 2015, αναφέρει η πολυσελιδη έκθεση του Συντονιστικού Οργάνου Επιθεώρησης και Ελέγχου (ΣΟΕΕ), που παρέδωσε στον πρωθυπουργό η Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης Μαρία Παπασπύρου. «Πρωταθλητές» στις καταγγελίες, σημειώνεται, ήταν οι υπηρεσίες των ΟΤΑ και το 2014.

Στη συνέχεια, ο τομέας της υγείας αναδεικνύεται από τους πλέον ευαίσθητους, για τον οποίο όλο και περισσότεροι πολίτες παίρνουν το θάρρος αλλά και το ρίσκο, με κίνδυνο της υγείας τους, να εμπιστεύονται και να καταγγέλλουν περιστατικά διαφθοράς στην Διεύθυνση
Εσωτερικών Υποθέσεων, αναφέρει η έκθεση.

Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, όμως, είναι ότι οι καταγγελίες που περιήλθαν στην Διεύθυνση
Εσωτερικών Υποθέσεων το 2015 και αφορούσαν υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα ήταν 213, παρουσιάζοντας μείωση 45%, σε σχέση με το 2014.

Δείτε τους σχετικούς πίνακες:

2015 kataggelies a 2015 kataggelies b

Δείτε ολόκληρη την έκθεση ΕΔΩ

ΔΗΜΟΣΙΟ, ΥΓΕΙΑ, ΓΕΔΔ, ΔΗΜΟΙ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΟΤΑ, ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ, ΣΟΕΕ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!