ΔΗΜΟΣΙΟ |
17.03.2025 | 16:03
ΑΔΕΔΥ: Προκήρυξε 24ωρη απεργία σε όλο το Δημόσιο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., στη σημερινή, Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025, συνεδρίαση, αποφάσισε την κήρυξη 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης την Τετάρτη, 9 του Απρίλη του 2025, υλοποιώντας τη σχετική εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου της 4ης Φεβρουαρίου, με κυρίαρχα αιτήματα:
- Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού ΤΩΡΑ
- Πραγματικές αυξήσεις στις αποδοχές μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια και όχι «αυξήσεις» κοροϊδία.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
04.06.2026 | 07:30
04.06.2026 | 07:20






