αδεδυ-προκήρυξε-24ωρη-απεργία-σε-όλο-το-1162757
ΔΗΜΟΣΙΟ | 17.03.2025 | 16:03

ΑΔΕΔΥ: Προκήρυξε 24ωρη απεργία σε όλο το Δημόσιο

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., στη σημερινή, Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025, συνεδρίαση, αποφάσισε την κήρυξη 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης την Τετάρτη, 9 του Απρίλη του 2025, υλοποιώντας τη σχετική εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου της 4ης Φεβρουαρίου, με κυρίαρχα αιτήματα:

  • Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού ΤΩΡΑ
  • Πραγματικές αυξήσεις στις αποδοχές μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια και όχι «αυξήσεις» κοροϊδία.