αδεδυ-αποκαταστάθηκε-η-εκπροσώπηση-τ-1553625
ΔΗΜΟΣΙΟ | 18.05.2026 | 09:12

ΑΔΕΔΥ: Αποκαταστάθηκε η εκπροσώπηση των εργαζομένων στην Επιτροπή για θέματα εφάπαξ στον ΕΦΚΑ

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αποκαταστάθηκε η εκπροσώπηση των εργαζομένων στη Διοικητική Επιτροπή για θέματα εφάπαξ παροχών της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ. Τα παραπάνω τονίζει σε ανακοίνωση της, η ΑΔΕΔΥ.

Ειδικότερα η ΑΔΕΔΥ, επισημαίνει ότι η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης «υποχρεώθηκε σε αναδίπλωση και προχώρησε σε αποκατάσταση της εκπροσώπησης της ΑΔΕΔΥ στη Διοικητική Επιτροπή για θέματα εφάπαξ παροχών της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα του e-ΕΦΚΑ (ΦΕΚ 618/2026 ΥΟΔΔ)».

Σημειώνουμε, τονίζει επίσης η ΑΔΕΔΥ, ότι «σταθήκαμε εξ αρχής απέναντι στην αυθαιρεσία της υπουργού και απαιτήσαμε την άμεση διόρθωση της σχετικής απόφασης, αναδεικνύοντας την υποχρέωσή της να σέβεται τις επιλογές των συνδικαλιστικών οργανώσεων, πόσο μάλλον σε Επιτροπές που εξετάζουν ενστάσεις των ασφαλισμένων, στις οποίες η συμβολή των εκπροσώπων των εργαζομένων είναι ιδιαίτερα σημαντική».