η-ιστορία-του-διανομέα-που-έγινε-ο-νεότ-1187882
ΚΟΣΜΟΣ | 01.06.2023 | 10:09

Η ιστορία του διανομέα που έγινε ο νεότερος δισεκατομμυριούχος στη Βρετανία

Η ιστορία του νεαρού Βρετανού Μπεν Φράνσις, ο οποίος κατάφερε από διανομέας να γίνει μέσα σε λίγα χρόνια δισεκατομμυριούχος, μοιάζει απίστευτη, αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινή.

Ο Μπέν μεγάλωσε σε μία πόλη έξω από το Μπέμιγχαμ, ήταν κακός μαθητής ενώ ονειρευόταν να γίνει ποδοσφαιριστής.

Πριν από μια δεκαετία, είχε παρατήσει το Πανεπιστήμιο και εργαζόταν ως ντελιβεράς της Pizza Hut, όμως τώρα η επιχείρησή του αξίζει 1,1 δισ. δολάρια και είναι 184ος στη φετινή λίστα των Sunday Times με τους πλουσιότερους ανθρώπους.

Παράλληλα με τη δουλειά του στην πιτσαρία, ο 18χρονος τότε Μπεν, είχε ξεκινήσει να δημιουργεί εφαρμογές για Body Builders κα να πουλά συμπληρώματα διατροφής στο διαδίκτυο.

Επειδή δεν έβρισκε ρούχα γυμναστικής κατάλληλα για Body Builders ζήτησε από τη γιαγιά του να τον μάθει να ράβει τα δικά του. Ο Μπεν Φράνσις επένδυσε όλες του τις οικονομίες σε μία μικρή, «χειροποίητη» επιχείρηση παραγωγής ρούχων γυμναστικής.

Το 2020 η Feneral Atlantic αγόρασε το 30% των μετοχών της εταιρίας του, Gymshark, κάνοντας τον Φράνσις πολύ πλούσιο.

Το 2021 παντρεύτηκε το μοντέλο και influencer, Ρόμπι Γκάλαντ, και έγινε πατέρας δύο δίδυμων αγοριών.

Μιλώντας στους The Sunday Times, ο Φράνσις στάθηκε σε μερικά από τα σημαντικότερα ορόσημα της Gymshark, συμπεριλαμβανομένης της επίτευξης του unicorn status το 2020, δηλαδή, όταν μια εταιρεία φθάνει σε κεφαλαιοποίηση τουλάχιστον 1 δισ. δολαρίων, «χωρίς προηγούμενη χρηματοδότηση». Υπογράμμισε, δε, ότι η εταιρεία του είχε επεκταθεί και στις ΗΠΑ, όπου τώρα απασχολεί περισσότερους από 100 υπαλλήλους στις εγκαταστάσεις της στο Ντένβερ.

Μάλιστα, δεν δίστασε να αποκαλύψει πως η Gymshark ήταν η έβδομη απόπειρά του να δημιουργήσει μια επιτυχημένη επιχείρηση. Ο Φράνσις μαζί με τον συνιδρυτή της βρετανικής εταιρείας και φίλο του από τη σχολή, Λιούις Μόργκαν έβαλαν όσα χρήματα είχαν για να εξασφαλίσουν ένα περίπτερο στην Έκθεση BodyPower Expo το 2013. Από κοινού έβγαλαν περίπου 300 λίρες εκείνη την ημέρα, όμως η έκθεση αποτέλεσε την «σπίθα» για την «ανάφλεξη» της Gymshark, καθώς έκτοτε οι πωλήσεις της εκτοξεύθηκαν.

Χαρακτηριστικά, για τα μεγέθη της εποχής, έκαναν ξαφνικά πωλήσεις 30.000 λιρών μέσα σε μόλις 30 λεπτά και συνειδητοποίησαν ότι θα μπορούσε συμβεί κάτι μεγάλο. Η εταιρία τους έχει πλέον περισσότερους από έξι εκατ. ακολούθους στο Instagram. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως ο συνιδρυτής της Gymshark έλαβε επίσης το βρετανικό παράσημο MBE (Member of the British Empire) νωρίτερα φέτος για τις υπηρεσίες του στo επιχειρείν.

Ο ίδιος πάντως δηλώνει πως το μυστικό της επιτυχίας του είναι η πειθαρχία και να πετυχαίνει τους στόχους που βάζει.