Εταιρία απολογείται για υπάλληλο που έλειψε 72 λεπτά σε διάστημα… 7 μηνών

Μια ιαπωνική υδροδοτική εταιρία απολογήθηκε επισήμως στους πελάτες της μέσω τηλεόρασης για τον υπάλληλό της που έκλεβε πολύτιμο εργασιακό χρόνο για προσωπικά του θέματα.

Και υποσχέθηκε να του κόψει ένα ποσοστό από το μηνιάτικό του, ώστε να αντισταθμιστούν οι απώλειες αυτών των 72 λεπτών που έλειψε από το γραφείο του σε διάστημα 7 μηνών.

Αυτά έκανε ο 64χρονος εργαζόμενος της Kobe City Waterworks Bureau στα περίχωρα της ιαπωνικής Οσάκα, αναγκάζοντας τον διευθυντή του να βγει στην τηλεόραση και να καυτηριάσει τη συμπεριφορά του.

Ο εργαζόμενος πεταγόταν στο διπλανό εστιατόριο για να παραλάβει το φαγητό του, μια διαδικασία που έπαιρνε ακριβώς… 3 λεπτά. Το έκανε όμως 26 ολόκληρες φορές μεταξύ Σεπτεμβρίου 2017 και Μαρτίου 2018, όταν και τον συνέλαβε ο διευθυντής του μια μέρα που κοιτούσε έξω από το παράθυρο. Τον είδε λέει να περνά τον δρόμο απέναντι και να μπαίνει στο εστιατόριο στο ωράριό του.

«Σκάνδαλο» αποκάλεσε ο διευθυντής τη συμπεριφορά του υπαλλήλου του στους τηλεοπτικούς δέκτες της Ιαπωνίας: «Είναι πραγματικά αξιοθρήνητο που ένα τέτοιο σκάνδαλο έλαβε χώρα και θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινέστερες απολογίες μας», δήλωσε το μεγαλοστέλεχος.

«Παράλογο» χαρακτήρισαν ωστόσο το γεγονός πολλοί Ιάπωνες στα κοινωνικά μέσα της χώρας, διερωτώμενοι αν θα μπορούν να πηγαίνουν στην τουαλέτα χωρίς να χαραμίζουν πολύτιμο εργασιακό χρόνο…

ΚΟΣΜΟΣ, ΣΚΑΝΔΑΛΟ, ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΑΠΟΛΟΓΙΑ, ΙΑΠΩΝΙΑ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!