απαγορεύτηκε-διαφήμιση-γιατί-ήταν-υπ-732356
ΚΟΣΜΟΣ | 07.02.2020 | 08:54

Απαγορεύτηκε διαφήμιση γιατί ήταν υπερβολικά σεξουαλική

Την διακοπή μετάδοσης της διαφήμισης από την διαδικτυακή εταιρεία ρούχων Pretty Little Thing αποφάσισε βρετανική αρχή υποστηρίζοντας ότι ήταν «υπερβολικά σεξουαλική».

Η απόφαση ελήφθη μετά από καταγγελία πολίτη ότι η διαφήμιση αυτή αντιμετωπίζει τις γυναίκες ως αντικείμενα καλώντας τις αρχές να κρίνουν αν είναι προσβλητική.

Η υπηρεσία Advertising Standards Agency (ASA) που ασχολείται με το περιεχόμενο των διαφημίσεων στη Βρετανία αποδέχθηκε την καταγγελία. «Εκτιμούμε ότι τα προϊόντα παρουσιάζονται με υπερβολικά σεξουαλικό τρόπο που «« αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σκεπτικό της απόφασης.

Η εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε τη διαφήμιση σημειώνοντας ότι «στηρίζει και προωθεί τη διαφορετικότητα με προϊόντα κάθε μεγέθους και σχήματοςς που επικεντρώνονται σε διάφορες τάσεις της μόδας».