«Καμπανάκι» από την Toyota

Η Toyota θα προσπαθήσει να δώσει τα επιχειρήματα για την αναίρεση μιας απόφασης που θα οδηγούσε σε σταδιακή κατάργηση της χρήσης των κοινών κινητήρων.

Αφού δύο γερουσιαστές στην πολιτεία της Καλιφόρνια προέτρεψαν τον Joe Biden να ορίσει ημερομηνία για τη σταδιακή κατάργηση των «καινούργιων αυτοκινήτων και επιβατικών φορτηγών», η Toyota αποφάσισε να αντιταχθεί. Σύμφωνα με το Reuters, ένα στέλεχος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα προσπαθήσει να πείσει τους γερουσιαστές για τις «τεράστιες προκλήσεις» που θα ήταν στο δρόμο προς μηδενικές εκπομπές. Σε μια ακρόαση στην Επιτροπή Ενέργειας και Φυσικών Πόρων της Γερουσίας, ο Robert Wimmer, επικεφαλής του τμήματος Ενεργειακής & Περιβαλλοντικής Έρευνας της Toyota, θα υποστηρίξει ότι είναι μεγάλα τα ζητήματα με την «υποδομή για τον ανεφοδιασμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τη διαθεσιμότητα των μπαταριών, την αποδοχή των καταναλωτών και την τιμή αγοράς που δεν είναι ακόμα όσο χαμηλή πρέπει για να γίνουν προσιτά στο κοινό».

Σύμφωνα με τον Wimmer, η ιαπωνική εταιρεία χρειάστηκε 20 χρόνια για να φτάσει τα 4 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών στις ΗΠΑ, ενώ αν η παραγωγή των Toyota RAV4 Prime ήταν μεγαλύτερη, η εταιρεία θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της Αμερικάνικης αγοράς και μόνο του το συγκεκριμένο μοντέλο θα ξεπερνούμε την επίδοση όλων των υβριδικών μαζί. Επιπλέον, σημειώνεται πως ο Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, έχει ήδη καταστήσει σαφές ότι η εταιρεία δεν θέλει να επιταχύνει την ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών. Η εταιρεία έχει ποντάρει πολλά στη σταδιακή μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ ανταγωνιστές όπως η Tesla και η Volkswagen, έχουν λειτουργήσει με γνώμονα την παράλειψη της μετάβασης στα υβριδικά, για να πάνε αμέσως σε ηλεκτρικές προτάσεις.

Ο Wimmer επίσης σημείωσε τη δυσκολία που θα έχουν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες που θα κληθούν να βρουν προμηθευτές για να έχουν μπαταρίες στα οχήματά τους, καθώς οι διαθέσιμοι συνεργάτες είναι λίγοι και έχουν ήδη συμβόλαια με συγκεκριμένες εταιρείες. Αυτό σίγουρα θα προκαλέσει μια ανομοιομορφία στην αγορά και προβλήματα βιωσιμότητας σε πολλές εταιρείες που θα δυσκολευτούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της εποχής. Όσον αφορά στην αποδοχή από τους καταναλωτές, ο Wimmer τόνισε πως ακόμα τα ηλεκτρικά δεν είναι προσιτά για ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού, ενώ κατέστησε σαφές πως θα υπάρξει πρόβλημα με όσους αγοράζουν αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και δουν πως θα είναι παράνομο να κυκλοφορούν στις περισσότερες πολιτείες (στις ΗΠΑ) ή και ολόκληρες χώρες.

ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!