σε-διαθεσιμότητα-2-000-καθηγητές-τεχνικώ-253044
ΠΑΙΔΕΙΑ | 09.07.2013 | 19:22

Σε διαθεσιμότητα 2.000 καθηγητές τεχνικών λυκείων τον Ιούλιο

Ο κύβος ερρίφθη στο υπουργείο Παιδείας: Σε καθεστώς διαθεσιμότητας θα υπαχθούν 2.000 καθηγητές στην τεχνική εκπαίδευση με την κατάργηση 46 ειδικοτήτων από τις 110 ειδικότητες που υπήρχαν συνολικά έως σήμερα. Αλλοι 500 θα μεταταχθούν. Η ΟΛΜΕ αναμένεται να ενημερωθεί αύριο επισήμως από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Το σκεπτικό με το οποίο επελέγη αυτή η λύση εξηγείται αναλυτικά σε

non paper του υπουργείου Παιδείας, το οποίο έχει ως εξής:

• Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ανεξάρτητα από τις δεσμεύσεις του Μεσοπρόθεσμου για την αναδιοργάνωση του Δημόσιου Τομέα, προτάσσει ως αναγκαία για την ουσιαστική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του, την απλούστευση των λειτουργιών του και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του.

• Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης στο πλαίσιο των υποχρεώσεών του είχε ορίσει την συμμετοχή του Υπουργείου Παιδείας στις 12.500 «διαθεσιμότητες» σε 7.500 εκπαιδευτικούς.

• Το Υπουργείο Παιδείας υποστηρίζοντας ότι ο ποσοτικός προσδιορισμός των υπό Διαθεσιμότητα Εκπαιδευτικών ή Διοικητικών Υπαλλήλων δεν μπορεί να προηγείται της Έκθεσης Αξιολόγησης των Δομών, των Υπηρεσιών και του Ανθρώπινου Δυναμικού του, προέβη σε αξιολόγηση των δομών του – που στελεχώνουν περισσότερα από 190.000 άτομα – και κατέδειξε με μεθοδολογική αρτιότητα ότι υπηρετώντας τη θεσμική αναδιάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος και μόνο, ότι οι εκπαιδευτικοί που δύνανται να τεθούν σε διαθεσιμότητα δεν υπερβαίνουν τους 2.000 σε συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.

• Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης υιοθέτησε και υποστήριξε αποτελεσματικά τις τεκμηριωμένες θέσεις του Υπ. Παιδείας στις πρόσφατες διαπραγματεύσεις.

• Παράλληλα, και οι εκπρόσωποι της Task Force συμφώνησαν με τη μεθοδολογική επάρκεια και συνεπώς με τα ποσοτικα αποτελέσματα του staffing plan, ήτοι 2.000 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα σε δύο εναλλακτικά σενάρια διαχείρισης προσωπικού προσμετρώντας τις αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί σχετικά με το Γενικό Λύκειο και το Τεχνικό Λύκειο, στη δομή, τη λειτουργία και τα ωρολόγια προγράμματα σπουδών τους:

Σενάριο 1ο : από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30η Ιουνίου 2013

1ο Βήμα) στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών, υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν

2ο Βήμα) στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δ.Ι.Ε.Κ. υποχρεωτική μετάταξη υπεραρίθμων εκπαιδευτικών με ισόποση μείωση αποσπάσεων και

3ο Βήμα) «διαθεσιμότητα» των περίπου 2.000 εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να πλεονάζουν

Σενάριο 2ο από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30η Ιουνίου 2013

1ο Βήμα) στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν

2ο Βήμα) «διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου και

3ο Βήμα) υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη βελτίωση του διοικητικού έργου.

ΠΟΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΠΕΛΕΞΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ & ΓΙΑΤΙ

•Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματικά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους αντιμετωπίζοντας σειρά στρεβλώσεων και πελατειακών σχέσεων, για αυτό το λόγο και οι προηγούμενες Κυβερνήσεις είχαν αποφασίσει να προχωρήσουν σε Μεταρρυθμίσεις.

•Πιστεύουμε ότι η δευτεροβάθμια Τεχνική Εκπαίδευση πρέπει να προσβλέπει στο συνδυασμό της γενικής παιδείας με την τεχνική επαγγελματική γνώση και αυτή με την σειρά της να εκπληρώνει τον ρόλο της στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας. Γι αυτό σχεδιάζουμε ένα Τεχνικό Λύκειο που θα μεταδίδει τις απαιτούμενες τεχνικές και επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες, παράλληλα με την καθολική εφαρμογή του θεσμού της μαθητείας, και τη σύνδεση με την αγορά εργασίας, χωρίς στρεβλώσεις και επικαλύψεις με ανώτερες βαθμίδες τυπικής εκπαίδευσης ή μη τυπικής κατάρτισης.

•Σε κάθε περίπτωση, υπηρετούμε ένα σχεδιασμό που στοχεύει το Τεχνικό Λύκειο να προσφέρει ειδικότητες αποφοίτων που ανταποκρίνονται στις επιλογές των μαθητών και όχι στις ειδικότητες των εκπαιδευτικών και να στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς των απαιτούμενων ειδικοτήτων, ώστε να επιτρέπεται η αξιολόγηση τους, οι αναπληρώσεις τους και ο προγραμματισμός για τα επόμενα σχολικά έτη.

•Η πρακτική αυτή που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια στα ΕΠΑΛ & στις ΕΠΑΣ οδήγησε στην ύπαρξη 110 διαφορετικών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, μοναδική στον ευρωπαϊκό χώρο.

• Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προέκρινε το 2ο ΣΕΝΑΡΙΟ γιατί πιστεύει ότι οι θεσμικές αλλαγές προκρίνονται και προηγούνται της διαχείρισης προσωπικού.

• Μετά από συγκριτική μελέτη ευρωπαϊκών συστημάτων τεχνικής εκπαίδευσης, μελέτη αναγκών της εγχώριας αγοράς εργασίας και ανάπτυξη περιγραμμάτων επαγγελμάτων εξήχθη το συμπέρασμα ότι τα επαγγέλματα υγείας όπως Βοηθοί Φαρμακείων, Βοηθοί Φυσιοθεραπευτών, Βοηθοί Ακτινολογικών Εργαστηρίων, Βοηθοί Οδοντοτεχνιτών, Βοηθοί Νοσηλευτών, Βοηθοί Ιατρικών & Βιολογικών Εργαστηρίων & Βοηθοί Βρεφονηπιοκόμων του Τομέα Υγείας Πρόνοιας καθώς και επαγγέλματα όπως Γραφικών Τεχνών, Σχεδίασης & Παραγωγής Ενδύματος, Αισθητικής Τέχνης, Κομμωτικής Τέχνης & Αργυροχρυσοχοΐας δεν υπάρχει σκοπιμότητα να παρέχονται από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

• Παράλληλα, το ίδιο αντικείμενο σπουδών και χωρίς την αναγκαιότητα να αποδίδεται σε τρία επίπεδα σπουδών (Δευτεροβάθμιας – Μετα/Δευτεροβάθμιας – Ανώτατης) προσφέρεται σε άλλες βαθμίδες της Δημόσιας Εκπαίδευσης (Δημόσια ΙΕΚ & ΤΕΙ) με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στον επαγγελματικό προσανατολισμό και στην αγορά εργασίας.

• Για αυτό το λόγο προχωρήσαμε στην κατάργηση 46 ειδικοτήτων από τις 110 ειδικότητες που υπήρχαν, συνολικά, έως σήμερα, και συνεπώς στη κατάργηση 2.500 οργανικών θέσεων της τεχνικής εκπαίδευσης εκ των οποίων οι 2000 θα τεθούν σε διαθεσιμότητα και οι υπόλοιποι σύμφωνα με τα κάτωθι θα μεταταχθούν.

• Συνεπεία της θεσμικής αλλαγής στη τεχνική εκπαίδευση που προωθούμε οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα προέρχονται από την Επαγγελματική & Τεχνική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα από την κατάργηση του τομέα Υγείας & Πρόνοιας και των Ειδικοτήτων Αισθητικής, Κομμωτικής και Γραφικών Τεχνών στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ.

• Σημειώνουμε σε πολλές περιπτώσεις αυτοί οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα είναι απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή πρώην ΚΑΤΕΕ & ΚΑΤΕ.. Οι εκπαιδευτικοί Κατηγορίας ΥΕ (Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης) που τίθενται σε διαθεσιμότητα θα αντικατασταθούν σταδιακά με νέους εκπαιδευτικούς κατηγορίας ΤΕ και ΠΕ γεγονός που συμβάλει στην ποιότητα της εκπαίδευσης.

ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 2.500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ

Καταρχάς λαμβάνουμε μια σειρά μέτρων υποστήριξης των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών και εξαιρέσεων ώστε εν κατακλείδι να τεθούν περίπου 2000 σε διαθεσιμότητα και περίπου 500 θα μεταταχθούν σε διοικητικές θέσεις, από το σύνολο των απασχολούμενων στους καταργούμενους κλάδους. Συγκεκριμένα:

Εχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών κλάδων που έχουν οργανική θέση σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής.

Εχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών κλάδων που έχουν και δεύτερη ειδικότητα γιατί αυτή τους αποδίδει οργανική θέση εκ της δεύτερης ειδικότητας

Εχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών ειδικοτήτων που είναι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και άτομα με Αναπηρίες, οι οποίοι και θα υποχρεωθούν σε μετάταξη σε διοικητικές θέσεις στις εγγύτερες διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας της περιοχής που σήμερα υπηρετούν.

Προνοείται όλοι οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα, εάν δεν τοποθετηθούν σε άλλες θέσεις και απολυθούν, να απασχολούνται κατά προτεραιότητα, όλων των υπολοίπων, ως ωρομίσθιοι σε μαθήματα των ειδικοτήτων τους.

Το 55% των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα υπάγεται σε κλάδους με ειδικότητες απαραίτητες και αναγκαίες των υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και των σχετικών Μονάδων Υγείας. Γεγονός που προμηνύει την αξιοποίησή τους και την επαναπροσληψή τους στις Υπηρεσίες υγείας του σχετικού Υπουργείου τους προσεχείς μήνες.

Περισσότερο από το 35% των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα υπάγεται σε κλάδους με ειδικότητες που είτε ασκούσαν παράλληλα ελεύθερο επάγγελμα είτε μπορούν να ασκήσουν.

ΠΛΗΘΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ/ΚΛΑΔΟ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΛΗΘΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΔΕ01.01 – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 56

ΔΕ01.02 – ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 84

ΔΕ01.04 – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 21

ΔΕ01.05 – ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ 1

ΔΕ01.08 – ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ 4

ΔΕ01.10 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 34

ΔΕ01.11 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ) 24

ΔΕ01.12 – ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ 17

ΔΕ01.13 – ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ 2

ΔΕ01.14 – ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ 5

ΔΕ01.15 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 9

ΔΕ01.16 – ΤΕΧΝ. ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ 4

ΔΕ01.17 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 35

ΠΕ12.12 – ΜΗΧ. ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 1

ΠΕ14.01 – ΙΑΤΡΟΙ 156

ΠΕ14.02 – ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ 103

ΠΕ14.03 – ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ 20

ΠΕ14.06 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ 98

ΠΕ17.09 – ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 6

ΠΕ17.13- ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙAΣ 0

ΠΕ18.01 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 80

ΠΕ18.04 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 211

ΠΕ18.05- ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 0

ΠΕ18.07 – ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 144

ΠΕ18.08 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ 49

ΠΕ18.09 – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 39

ΠΕ18.10 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ 388

ΠΕ18.11 – ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ 56

ΠΕ18.20 – ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 19

ΠΕ18.21 – ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑ 10

ΠΕ18.24 – ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 26

ΠΕ18.25 – ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 110

ΠΕ18.26 – ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ 46

ΠΕ18.27 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ 52

ΠΕ18.29 – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ 2

ΠΕ18.33 – ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ 335

ΠΕ18.37 – ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 13

ΠΕ18.39 – ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 4

ΤΕ01.08 – ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 9

ΤΕ01.10 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 15

ΤΕ01.11 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ 13

ΤΕ01.12 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ 6

ΤΕ01.14 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 4

ΤΕ01.19 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 84

ΤΕ01.20 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 11

ΤΕ01.25 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 7

ΤΕ01.26 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ 29

ΤΕ01.29 – ΒΟΗΘ. ΙΑΤΡ.ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 18

ΤΕ01.30 – ΒΟΗΘ.ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ-ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ 19

ΤΕ01.31 – ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ 3

Γενικό άθροισμα 2472

Τι προβλέπει το ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’

ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

Άρθρο  82

Κατάργηση ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία του προσωπικού

της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις

 

1. Οι κάτωθι ειδικότητες των αντίστοιχων κλάδων και κατηγοριών του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και το σύνολο των κατεχόμενων από το προσωπικό αυτό οργανικών θέσεων καταργούνται:

  1. 1.      ΠΕ12.12 – ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΛΩΣΤΟΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
  2. 2.      ΠΕ14.01 – ΙΑΤΡΟΙ
  3. 3.      ΠΕ14.02 – ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ
  4. 4.      ΠΕ14.03 – ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ
  5. 5.      ΠΕ14.06 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
  6. 6.      ΠΕ17.09 – ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
  7. 7.      ΠΕ17.13 – ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
  8. 8.      ΠΕ18.01 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
  9. 9.      ΠΕ18.04 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
  10. 10.  ΠΕ18.05- ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
  11. 11.  ΠΕ18.07 – ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
  12. 12.  ΠΕ18.08 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
  13. 13.  ΠΕ18.09 – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  14. 14.  ΠΕ18.10 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
  15. 15.  ΠΕ18.11 – ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ
  16. 16.  ΠΕ18.20 – ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
  17. 17.  ΠΕ18.21 – ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ
  18. 18.  ΠΕ18.24 – ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
  19. 19.  ΠΕ18.25 – ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
  20. 20.  ΠΕ18.26 – ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ
  1. 21.  ΠΕ18.27 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ
  2. 22.  ΠΕ18.29 – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
  3. 23.  ΠΕ18.33 – ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ
  4. 24.  ΠΕ18.37 – ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
  5. 25.  ΠΕ18.39 – ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  6. 26.  ΠΕ34 – ΙΤΑΛΙΚΗΣ
  7. 27.  ΠΕ40 – ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ
  8. 28.  ΤΕ01.08 – ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
  9. 29.  ΤΕ01.10 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
  10. 30.  ΤΕ01.11 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
  11. 31.  ΤΕ01.12 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ
  12. 32.  ΤΕ01.14 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
  13. 33.  ΤΕ01.19 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
  14. 34.  ΤΕ01.20 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
  15. 35.  ΤΕ01.25 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
  16. 36.  ΤΕ01.26 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
  17. 37.  ΤΕ01.29 – ΒΟΗΘ.ΙΑΤΡ. ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤHΡΙΩΝ
  18. 38.  ΤΕ01.30 – ΒΟΗΘΟΙ ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ – ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ
  19. 39.  ΤΕ01.31 – ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
  20. 40.  ΔΕ01.01 – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ
  21. 41.  ΔΕ01.02 – ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ
  22. 42.  ΔΕ01.04 – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
  23. 43.  ΔΕ01.05 – ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ
  24. 44.  ΔΕ01.08 – ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ
  25. 45.  ΔΕ01.10 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  26. 46.  ΔΕ01.11 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ)
  27. 47.  ΔΕ01.12 – ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ
  28. 48.  ΔΕ01.13 – ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ
  29. 49.  ΔΕ01.14 – ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ
  30. 50.  ΔΕ01.15 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ
  31. 51.  ΔΕ01.16 – ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ
  32. 52.  ΔΕ01.17 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
  1. 2.    Το προσωπικό των καταργούμενων ειδικοτήτων τίθεται σε διαθεσιμότητα, από την 22η Ιουλίου 2013, σύμφωνα με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Ζ.2. της παραγράφου Ζ. του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222).
  1. 3.    Κατ’ εξαίρεση της προηγούμενης παραγράφου, δεν τίθενται σε διαθεσιμότητα α) υπάλληλος που είναι ανάπηρος σε ποσοστό τουλάχιστον 67%  ή πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α’ 229), εφόσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910/1944, συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει, β) υπάλληλος του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος ή τέκνο που ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει και συνοικεί με αυτόν, έχει αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 67%, γ) υπάλληλος ο οποίος, δυνάμει  νόμου ή δικαστικής αποφάσεως ασκεί  κατ’ αποκλειστικότητα τη γονική μέριμνα τέκνου, που συνοικεί με αυτόν και ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει, και δ) υπάλληλος  του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος τίθεται   σε διαθεσιμότητα δυνάμει του παρόντος νόμου.

 

  1. 4.    Οι εκπαιδευτικοί του προηγούμενου εδαφίου καθώς και οι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος εκ των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα μετατάσσονται υποχρεωτικά, έως την 22η Ιουλίου 2013, στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία υπάγονται ή στην εγγύτερη αυτής, εντός της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σε συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης προσωποπαγείς θέσεις διοικητικού προσωπικού, της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών οργανικών θέσεων της αυτής ή ανώτερης κατηγορίας.
  1. 5.    Οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα, μετά το πέρας της περιόδου διαθεσιμότητας και εφόσον λυθεί η υπηρεσιακή τους σχέση κατ’ εξαίρεση της κείμενης νομοθεσίας μπορούν να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα έναντι των άλλων εκπαιδευτικών ως ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό, για την κάλυψη αναγκών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  1. 6.    Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος.
  1. 7.    Η περίπτωση 2 της υποπαραγράφου Θ.15. της παραγράφου Θ. του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 αντικαθίσταται ως εξής:

«2. Τα δημόσια Ι.Ε.Κ., ως σύνολο αρμοδιοτήτων, θέσεων, προσωπικού και υλικοτεχνικής υποδομής, συνιστούν περιφερειακές υπηρεσίες, που αποτελούν αποκεντρωμένες υπηρεσίες, της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.»

  1. 8.    Στην παράγραφο 1 του άρθρου 8 του ν. 4076/2012 (Α’ 159) η φράση «καταργούνται σταδιακά από το σχολικό έτος 2013-2014.» αντικαθίσταται από τη φράση «καταργούνται σταδιακά από το σχολικό έτος 2014-2015.»

TO ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ