προσλήψεις-14-ατόμων-στο-δ-πετρούπολης-322833
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | 01.06.2018 | 14:36

Προσλήψεις 14 ατόμων στο Δ. Πετρούπολης

Ο δήμος Πετρούπολης ανακοινώνει την πρόσληψη προσωπικού 14 ατόμων, με σύμβασης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας 3 μηνών, με σκοπό την κάλυψη κατεπειγουσών εποχιακών αναγκών και ειδικότερα την πρόσληψη 5 ατόμων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών Πυροσβεστικού Οχήματος και 9 ατόμων, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Γενικών Καθηκόντων – Πυροφύλακων, για την πρόληψη ενδεχόμενων πυρκαγιών στα διοικητικά όρια του Δήμου Πετρούπολης, κατά την θερινή περίοδο, έτους 2018.

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών.

ΕΙΔΙΚΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Για τις θέσεις των Οδηγών

 Απολυτήριο τίτλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 Άδεια οδήγησης Γ’ κατηγορίας

 Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.)

Για τις θέσεις των Εργατών Γενικών Καθηκόντων – Πυροφυλάκων

 Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 5 του Ν. 2527/1997.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους , πρέπει να υποβάλλουν υποχρεωτικά τα εξής δικαιολογητικά:

1. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας

2. Φωτοαντίγραφο απολυτηρίου τίτλου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (για τις θέσεις των οδηγών).

3. Φωτοαντίγραφο άδειας οδήγησης (για τις θέσεις των οδηγών).

4. Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.)- (για τις θέσεις των οδηγών).

5. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης

6. Βεβαίωση ανεργίας του Ο.Α..Ε.Δ.

Η Επιλογή αξιολόγησης θα γίνει από Τριμελή Επιτροπή που θα ορίσει με απόφαση του ο Δήμαρχος Πετρούπολης.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν στο πρωτόκολλο του Δήμου Πετρούπολης την αίτηση και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από 1/6/2018 έως 11/6/2018 , στο Δημοτικό Κατάστημα Πετρούπολης (1ος Όροφος, κ. Βάρναλη 76-78, Πετρούπολη), όλες τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Ταχ. Δ/νση: Κ. Βάρναλη 76-78 Τ.Κ. 132 31

Τηλ. 2132024451-473

FAX. 2132024419

E-mail : [email protected]