συπα-ενημέρωση-για-την-αντικατάσταση-406967
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ | 08.12.2017 | 13:29

ΣΥΠΑ: Ενημέρωση για την αντικατάσταση των χάρτινων καρτών με ηλεκτρονικές

Την Παρασκευή 1 Δεκέμβρη 2017 ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής παρέδωσε στον ΟΑΣΑ κατάσταση με πλήρη στοιχεία και φακέλους με τα απαραίτητα στοιχεία όλων των συναδέλφων, που τα προσκόμισαν, προκειμένου να προχωρήσει η αντικατάσταση των «χάρτινων» καρτών με ηλεκτρονικές.

Από τον ΟΑΣΑ ο ΣΥΠΑ ενημερώθηκε για τα εξής:

Οι ηλεκτρονικές προσωποποιημένες κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα χορηγηθούν στο Σύλλογο από τον ΟΑΣΑ μετά τις γιορτές, αφού προηγηθεί αναλυτικός έλεγχο κάθε φακέλου. Για τυχόν προβλήματα, που μπορεί να εντοπιστούν (π.χ. μη κατάλληλες φωτογραφίες κλπ) θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Στη συνέχεια προκειμένου να σας παραδοθούν χρειάζεται να μας προσκομίσετε τις «χάρτινες» με τα υπόλοιπα μηνιαία κουπόνια σας, τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε στον ΟΑΣΑ, για να ακυρωθούν και να «ξεχρεωθούμε» ως Σύλλογος. Η παραλαβή θα γίνεται ενυπόγραφα από τον κάθε συνάδελφο, σε κατάσταση που θα περιλαμβάνει το ονοματεπώνυμό του και τον αριθμό της ηλεκτρονικής του κάρτας. Θα υπάρξει σχετική αναλυτική ενημέρωση-ανακοίνωση. Εννοείται πως μέχρι τότε χρησιμοποιούμε τις χάρτινες οι οποίες και εξακολουθούν να ισχύουν και βέβαια όπως μας είπαν παρότι σταδιακά θα κλείνουν οι μπάρες θα μπορούμε να «περνάμε».

Η «φόρτωση» για την επόμενη χρονιά, θα γίνεται με βάση τον αριθμό που θα φέρει επάνω της η κάθε ηλεκτρονική κάρτα.

Τέλος όσοι συνάδελφοι δεν προσκόμισαν στο Σύλλογο τα σχετικά δικαιολογητικά τους ή αυτά ήταν ελλιπή και δεν συμπεριλήφθηκαν στην σχετική κατάσταση, μπορούν να απευθυνθούν μόνοι τους στα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ προκειμένου να γίνει η αντικατάσταση της «χάρτινης» κάρτας τους με ηλεκτρονική.-